CARRILET
Els nois i noies de Carrilet van sovint a passejar els gossets del Centre d’acollida d’animals Rodamón.
És una activitat que els omple molt i els fa molt feliços.

LAR 2000
Aquestes són algunes de les activitats que han fet a la Llar2000
Han anat a caminar i fer esport per la via verda i ahir com que feia mal temps han realitzat un taller de treball manual creant ventalls per l’estiu.

VISITA DIRECTOR TERRITORIAL
El Sr. Raül Morales Vergés, Director Territorial del Departament de Drets Socials a Girona, s’ha desplaçat fins l’Ajuntament de Platja d’Aro, on l’alcalde, Sr. Maurici Jiménez, l’ha informat de tot el que fa referència a la Residència Els Estanys. El seu interès i el de l’alcalde són el millor aval per garantir l’èxit del projecte.

CARRILET

Aquest mes d’agost, entre altre coses, les noies i nois de Carrilet van anar d’excursió al bosc a Porqueres. Van passar una estona molt agradable y relaxant. Els encanta la natura.

IOGA
La família Carrilet va gaudir d’una classe de ioga diferent i va ser una experiència molt bonica.
El lloc, l’entorn i sobretot la Lara, van fer que es sentissin molt bé i fos una estona màgica!
Moltes gràcies @laranahata per fer-nos volar amb tú.

CARRILET
A Carrilet han fet unes camisetes amb tints de colors molt xules.
És una activitat que repeteixen cada any perquè els agrada molt. Són molt creatius, uns artistes.

ROBERT PALLÍ

Ja s’ha instal·lat la protecció del generador de la Residència Robert Pallí de Sant feliu de Guíxols
Poquet a poquet tot es va fent.
Gràcies a tots els que ho han fet possible. Especialment a Tallers Lloret de Palamós que ens solucionen tots els problemes, i no són pocs, de qualsevol dels nostre centres.

CASAL CARRILET
Aquest agost al casal els nois i noies de Cariilet han fet moltes activitats:
– Han anat a la piscina. Els encanta banyar-se.
– Han anat a passar un matí al bosc d’Arguelaguer Van gaudir de la natura, l’aire pur i les construccions. Va ser un matí ple d’aventures.
– Han gaudit d’un dia de vela magnífic gràcies al Club de Vela Palamós.
Estem molt agraïts del tracte donat i de l’experiència viscuda. S’ho van passar d’allò més bé gaudint del mar, la tranquil·litat i les vistes. Va ser espectacular navegar per mar obert
– I per acabar aquest casal d’estiu han passat dues tardes meravelloses pentinant, passejant i acariciant cavalls a càrrec de Can Rigau.
Gràcies al personal d’aquesta hípica per fer-nos tan fàcil l’estada amb aquests animals tan lleials

CASAL LLAR 2000
Els nois i noies de la Llar 2000 no han parat de fer activitats:
– Han anat a la Gola del Ter a fer un passeig per les dunes de la desembocadura del riu i gaudir d’un bany amb unes vistes espectaculars.
– Han anat d’excursió a les gorgues de les dones a Maçanet de Cabrenys.
Van passar un dia fantàstic gaudint de l’aire lliure.
– Han fet una sortida al pantà de Darnius.
És un lloc amb encant on als nois/es de la llar els hi encanta passar el dia en plena natura.
– L’últim dia del casal 2021 els nois i noies de la llar 2000 han celebrat el sant d’en Ramón, gaudint d’un matí de piscina i dinar a la piscina municipal de Santa Cristina d’Aro.