NOTÍCIES

COBOS MIKA

L’Olga Cobos, Directora de Cobos Mika Company va venir a portar-nos un magnífic collage amb un recull de fotografies de final de curs de CobosMika-SOLC “Un somni de museu”, espectacle que s’ha realitzat en benefici de Vimar!

Ens quedem amb aquesta inspiradora frase de l’Olga Cobos “La vida és moviment i el moviment t’expressa l’ànima”

Moltes gràcies Cobos Mika per la vostra dedicació i solidaritat!

DIADA ESPORTIVA SOLIDARIA

El dissabte 12 d’agost a Calonge i Sant Antoni hi va haver la DIADA ESPORTIVA SOLIDÀRIA

El dissabte 12 d’agost la Fundació Vimar hi va estar present.

La jornada va ser tot un èxit i és una demostració més dels valors en comú que comparteixen l’esport i el nostre sector.

Moltes gràcies pel vostre suport!!

TRAVESSIA

El diumenge 13 d’agost es va poder gaudir de natació per la costa de Sant Feliu de Guíxols amb les travessies organitzades pel Club Aquàtic Xaloc, enguany amb una part de la inscripció en benefici de Vimar.

Felicitem al Club Aquàtic Xaloc per la gran organització, la conscienciació i suport als propòsits de la Fundació Vimar!

Moltes gràcies Club Aquàtic Xaloc!

ACTIVITATS LLARS

CARRILET

L’ESTIU A CARRILET

A Carrilet han gaudit molt de l’estiu.

Van fer un taller de cuina típic de Romania amb l’Elena, uns pebrots farcits boníssims! Van rebre la visita de la Samia, que va anar a passar una tarda amb ells. També van fer taller de pentinats, jocs de taula, passejades i com sempre van visitar la piscina de Santa Cristina d’AroI

Els nois i noies han gaudit a tope de les vacances d’estiu

Un dia van realitzar un taller de samarretes amb tints de colors, un altre dia van fer un taller de fustes, van passejar a la Canela, van sortir a fer el toc i van gaudir d’una sessió de musicoterapia en companyia de l’Alexis i en Dani als que els hi agraïm aquesta estona

Els de la llar Carrilet per acabar la setmana van anar a fer el toc i a veure una peli! Van gaudir molt!  Uns van triar anar-ne a veure una de riure i uns altres van preferir veure’n una de por!

Per acabar les vacances els nois i noies de Carrilet van anar a dinar i fer un tomb a Pals! Han gaudit tots plegats i ja tenen ganes de tornar a la rutina!

LLAR 2000 i CARRILET

SORTIDES

Aquest estiu els nois i noies de la llar 2000 han fet sortides molt maques.

Els usuaris de Llar2000 i Carrilet van gaudir plegats d’un entorn privilegiat a Lloret de Mar.

Els van rebre a l’hortet de Can Pepet ivan passar un día genial, molt divertit i envoltats de natura i tranquil·litat…

També van fer un taller de tatoos, es van refrescar a la piscina, van fer jocs de taula i van cuinar carn a la brasa!!!

LLAR 2000

ESTIU

Els usuaris de la Llar2000 aquest estiu han gaudit tant de les vacances i han fet tantes activitats que no us podem posar totes les fotos per tant us en deixem una petita mostra.

S’acaben les vacances i els usuaris de Llar2000 no perden el temps!

Us deixem unes quantes fotos d’aquesta fantàstica setmana.

LLAR GAVINA

VACANCES A GAVINA

A Llar Gavina han fet vacances i les han aprofitat per fer una pila de sortides que els agraden molt, i també per fer les tasques de la llar.

I sobretot per desconnectar de la rutina, descansar i cuidar-se molt!!!!! Seguim!!

COL·LABORACIONS

GIROPOMA

Estem molt contents de poder anunciar que Giropoma Costa Brava enguany també ha col·laborat amb la Fundació Vimar!

La seva sensibilitat i empatia evidencien el gran compromís que tenen amb els propòsits de Vimar, donar qualitat de vida a les persones amb especials capacitats del Baix Empordà.

Moltes gràcies Giropoma!!

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.