TALLER DE GESTIÓ I PREVENCIÓ DE L’ESTRÉS

Del 27 de novembre al 4 de desembre va tenir lloc un taller de gestió i prevenció de l’estrés.
Hi van assistir 18 professionals de Vimar i va estar valorat molt positivament.

Aquesta formació ha estat possible gràcies al finançament de la Fundación Estatal para la formación en el empleo.

ZERO BARRERES

Finalitzades les activitats del Zero Barreres 2019, i coincidint amb el Dia Internacional de les Ciutats Educadores que es va celebrar el 30 de novembre, ens complau compartir amb vosaltres el vídeo que s’ha realitzat a partir de totes les experiències desenvolupades en l’edició d’aquest any i en les que Vimar ha estat una part important.
Esperem poder participar en futures accions i propostes entorn aquest tema que tan ens afecta.

POSTAL DE NADAL

La postal de Nadal que us vàrem enviar va estar escollida entre totes aquestes per un jurat del Cercle Artístic de Palamós.

En aquest enllaç podreu veure totes les que hi van participar. Segur que el jurat va tenir difícl decidir-se per una.

VEURE LES POSTALS

MERCAT DE NADAL

Els dies 6, 7 i 8 de desembre va tenir lloc el mercat de Nadal de Sant Feliu de Guíxols.

Com cada any la Fundació Vimar hi va tenir la seva parada.

REUNIÓ DEL PATRONAT

El passat 13 de desembre es va reunir el Patronat de la Fundació Vimar, a la que també van assistir les directores de la Fundació, Vicky Ger i Maribel Duaso.

PATRONAT

ENTREVISTA A LA RÀDIO

El dia 18 a la Maribel Duaso i Cristina Garcia, directora administrativa i treballadora social, respectivament, de la Fundació Vimar van ser entrevistades a Ràdio Palamós per parlar del calendari solidari de Vimar.

Aquí teniu l’enllaç de l’entrevista.

TIÓ A ROBERT PALLÍ

Tió, tioo!!!  Un any més a Robert Pallí celebrem la nostra festa del tió.

El divendres dia 20 vam compartir una tarda plena de goig i emocions! Gràcies a tots per acompanyar-nos un dia tan especial.

PESSEBRE VIVENT

Els nois de Llar2000 van participar en el pessebre vivient de Bordils.

Va ser una experiència molt positiva i divertida

CIRC DE NADAL

El divendres dia 27 els nois de Llar2000 van anar al circ de Nadal de Girona.