EQUIP DE SUPORT A LA PRÒPIA LLAR
L’Aleida, l’Helena, la Mireia, la Sílvia, coordinadora, la Gina i l’Àngel constitueixen el Servei de Suport a la Pròpia Llar de la Fundació Vimar. Un gran equip per un gran servei: ajudar a 25 persones a prendre les decisions diàries que els ajudaran a viure amb independència, integrant-se socialment i promocionant-se personalment.
La Fundació Vimar n’està molt orgullosa de la seva manera de treballar i dels progressos de les persones a les que atenen.

ACORD
Hem signat un acord amb l’INS Baix Empordà, i fruit d’aquest, tenim un alumne, en Jaume Benaiges, en pràctiques col·laborant amb la Fundació.

COSTA BRAVA MÈDIC
Costa Brava Mèdic ens ha fet el lliurament de la guardiola on recullen els diners del servei de préstec de llibres de segona mà. Hi ha un “porquet-guardiola” on tothom deixa el seu donatiu i  han instal·lat nove lleixes que permetran ampliar el servei de recollida de llibres.
Enguany l’import que hi havia a la guardiola ha estat de 285,30€

PARADA A SANT FELIU
El cap de setmana del 7, 8 i 9 vam muntar parada a la Rambla de Sant Feliu de Guíxols.  Vàrem estar a la fira monitors i usuaris de la Llar Gavina i de la Residència Robert Pallí.
Gràcies a tots els que vàreu parar, mirar, saludar, col·laborar, parlar, riure, fer broma, preguntar, interessar i reconèixer l’esforç dels productes que els nois realitzen amb dedicació i amor.

ESCOLA LLEVANTÍ DE MAR DE SANT ANTONI
El diumenge, dia 16 de desembre l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’escola pública Llevantí de Mar, a Sant Antoni, va organitzar una quina popular. A través d’aquesta iniciativa, l’AMPA del centre escolar va dedicar part dels beneficis a la Fundació Vimar.

FIRA A PALAMÓS
Els nois de Llar2000 i Carrilet han muntat parada a la fira nadalenca de Palamós.
Gracies per totes les col·laboracions. Entre tots fem que els nostres nois tinguin qualitat de vida.

PENYA SPORT PALAMÓS
La Penya Sport Palamós, penya d’animació del Palamós amb més de 30 anys d’història, donarà suport a la Fundació Vimar, amb la venda de bolígrafs solidaris que van estar a la venda els dies: 25 de desembre 1 i 6 de gener, a la quina que es va dur a terme a benefici del Club de Futbol. Agrair el suport i l’acompanyament que rebem per part de La Penya per haver pensat en les persones amb discapacitat que gràcies a actes com aquest, poden millorar la seva qualitat de vida.

PENYA BARCELONISTA DE PALAFRUGELL
No tenim paraules per agrair tota la feina que està fent la Penya Barcelonista de Palafrugell.
Moltes gràcies per la dedicació i per el vostre esforç. Els nois gaudeixen molt jugant a futbol cada dilluns, estan desitjant jugar als partits d’aquesta temporada. El dilluns dia 17 vam ser convidats a fer un berenar al restaurant “Ca la Montse” de Llofriu, moltes gràcies Montse i família, va ser una tarda molt emotiva.
PESSEBRES A MONT-RAS
Els usuaris del pis Joan Esteve de Suport a la Llar van anar de visita als pessebres de Mont-ras.
NADALES
El dimarts dia 18 els companys de l’STO de Santa Cristina van venir a cantar-nos nadales a Robert Pallí.
Vam passar una tarda molt animada!
SOPAR DE NADAL
Dijous, dia 20, la família Carrilet van sortir a celebrar el sopar de Nadal a la Ruta Baviera (Santa Cristina d’Aro). S’ho van passar molt i molt bé!!
Van aprofitar per acomiadar la treballadora Sara Sánchez, et desitgem tota la felicitat del mon i et trobarem molt a faltar.