NOTÍCIES

DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

El dia 3 de desembre, es va celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la celebració es va impulsar conjuntament amb el Consell Comarcal del Baix Empordà i vàries entitats del nostre col·lectiu.

Durant el matí es van realitzar xerrades de sensibilització i activitats obertes i per la tarda, gegants, castellers i un concert inclusiu que va ser tot un èxit, el recull de fotografies ens ho corroboren.

REUNIÓ DE LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ CASTELL

15 de desembre de 2022.

L’Associació Castell ve de molt lluny…

• 1967, uns pares de fills amb discapacitat de Palamós i rodalies es reuneixen i parlen.
  • 1969, aquestes reunions  es formalitzen en la constitució d’una delegació a Palamós de l’Associació Àngelus de Girona
  • 1978, el que fins ara era una delegació d’Àngelus de Girona es converteix en l’Associació els Àngels
  • D’aquestes reunions, d’aquesta delegació, d’aquesta associació surten l’Escola de “Els Àngels”, Fira Nadalenca i el Patronat de la Fundació  Vimar.
  • Quan el 5 de març 1999 es crea Vimar, neix l’associació Castell que reuneix els pares i familiars dels usuaris de l’Associació Castell.
  • I sempre els pares, humils, obsessionats pels seus fills, sense cap més voluntat que la seva qualitat de vida han estat, són i seran el motor.

GRÀCIES ASSOCIACIÓ CASTELL!

FESTIVAL DE PATINATGE ARTÍSTIC

El dissabte 17 de desembre el Club Patí Guixolenc va realitzar el Festival de Patinatge Artístic, enguany en benefici de Vimar. Els usuaris de Llar 2000 i Robert Pallí van poder gaudir del fabulós espectacle en directe.

La Imma Gelabert, Vicepresidenta de Vimar, va agrair i presentar la Fundació als assistents que omplien les grades del Pavelló.

Felicitats per l’espectacle, l’organització i el vostre suport!

Moltes gràcies Club Patí Guixolenc!

ROTARY COSTA BRAVA

ROTARY COSTA BRAVA, com sempre, solidari amb VIMAR.

El 28 de desembre ROTARY COSTA BRAVA  representat pel seu President, el Sr. Josep Collell a qui acompanyava la Sra. Pilar Arxé, i els Srs. Carles Alsius i Francesc Castillo lliuraven 48 entrades pel Circ de Nadal de Girona al gerent de Vimar, Sr. Èdgar Ortiz.

48 somriures i 48 agraïments per aquest gest que ve de molt lluny: des de sempre hem tingut el  Rotary Club al nostre costat.

MOLTES GRÀCIES I BON ANY PER TOTS

ACTIVITATS LLARS

SAPLL

El dia 15 els usuaris de SAPLL van anar a Barcelona a gaudir de l’ambient Nadalenc i a visitar alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat.
Va ser una esplèndida jornada que s’haurà de repetir.

Han estat uns dies molt entretinguts!

LLAR 2000

Els usuaris de la Llar 2000 van aprofitar el pont de la Puríssima per anar a la Fira de l’avet a Espinelves i un altre dia van anar a la bolera de Platja d’Aro.

Han estat uns dies molt entretinguts!

Els usuaris Llar 2000 celebrant i gaudint del Nadal.

El dia 29 de desembre els usuaris de la Llar 2000 van anar a visitar a la nostra estimada Sofia i ho van aprofitar per fer un passeig per la Devesa

Servei de Teràpia Ocupacional

Dijous, 22 de desembre, el S.T.O, va celebrar la festa de Nadal i va ser un gran èxit. Va ser un moment màgic perquè van poder retrobar-se i cantar tots junts, unes boniques nadales.

Gràcies a tots els assistents per fer-ho tan especial!

En nom de tot l’Equip del Servei de Teràpia Ocupacional us desitgem un molt bon Nadal i Feliç 2023 a tots!

LLAR CARRILET

La Família Carrilet va fer aquesta felicitació tan maca per desitjar unes bones festes i una bona entrada d’any

Que aquest 2023 vingui ple de coses bones

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.