NOTÍCIES

DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

El dia 3 de desembre es va celebrar el DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT.

La Fundació Vimar com sempre va participar en les activitats que es van realitzar al llarg del dia.

COBOSMIKA – “NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS”

ACTE EN BENEFICI DE LA FUNDACIÓ VIMAR

El diumenge, dia 17 de desembre a l’Aula de Teatre de Palamós COBOSmika va presentar el seu espectacle “Nightmare before Christmas” i en va destinar els seus beneficis a la Fundació Vimar.

Moltes gràcies!

CURSA DE NADAL PORT MARINA PALAMÓS 2023

El passat 23 de desembre, en una jornada assolellada, es va celebrar la segona edició de la cursa de nadal del Port Marina.

Per segon any, el Port Marina va comptar amb la Fundació Vimar per les donacions que s’incloïen en el preu d’inscripció.

El nostre president, el Sr. Lluís Medir, va ser l’encarregat d’acompanyar la Sra. Mercè Pelat en l’entrega de Premis.

De nou, moltes gràcies al Port Marina per comptar amb la Fundació Vimar.

ACTIVITATS LLARS

FIRA NADALENCA DE PALAMÓS

El passat diumenge 17 de desembre Vimar va participar a la Fira Nadalenca de Palamós que s’acomiada enguany després de 45 edicions.

Vimar vol mostrar el seu agraïment a tots els organitzadors d’aquesta fira, que durant tants anys ha servit per impulsar projectes de diverses entitats que treballem dia a dia.

GAVINA

NADAL A LA LLAR GAVINA

A Llar Gavina donen per finalitzat el Nadal molt feliços. Us deixem un petit recull de fotografies amb moments d’aquests dies. Com veureu vam celebrar un dinar molt especial amb les famílies i monitores, Va ser una diada molt entranyable i ja tenim ganes de repetir!!

LLAR 2000

FIRA DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

El dissabte, dia 9, els nois de llar 2000 van anar a Fer la Fira de Sant Feliu. S’ho van passar molt bé estant a la paradeta i anant a dinar.

COLÒNIES A LES BARCARES

Aquestes Festes els usuaris de la Llar 2000 van anar de colònies a Le Barcares (França), és un poble que es transforma cada Nadal per acollir un poblat de nadalenc que atrau milers de visitants.

Els va agradar molt i van gaudir molt de les colònies.

COL·LABORACIONS

FURGONETA ADAPTADA

Volem agrair a Enguixats Hortal i Fundació ONCE que hagin fet possible obtenir una furgoneta adaptada per les sortides dels nostres usuaris.

Amb aquest gest els han regalt molts moments de felicitat!

Amb aquest context, l’any 2022 vàrem patir un dèficit d’explotació de 142.298€, que ens va abocar a haver de recórrer als principals ajuntaments de la comarca, per eixugar aquest dèficit.

L’aportació proporcional de cada un d’ells es va acordar en proporció al darrer cens de població i en funció del pressupost municipal aprovat del 2022.

A l’ajuntament de Sant Feliu de Guíxols li va correspondre una aportació/subvenció de 24.540,70€, i que VIMAR ha d’agrair per la seva comprensió i solidaritat, i sempre en nom dels beneficiaris finals: els usuaris que atenem  en els diversos centres de la comarca.

Fem extensiu l’agraïment a la resta dels altres  ajuntaments que han estat al costat de VIMAR.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.