ENTREVISTA
 El Diari de Girona ha publicat una entrevista a en Jordi Sistach, vicepresident de la Fundació Vimar.
“Treballem per l’acceptació de la diferència en una societat més justa”

LLAR 2000
De vegades ve de gust acabar la setmana d’una manera diferent, per això els usuaris de la Llar2000, van decidir anar a sopar al McDonalds

TALLER DE CUINA
Els usuaris del STO van fer un taller de cuina.
Aquí els teniu amb una mostra del que ha elaborat cada un d’ells.
Estava tot molt bo!

LLAR GAVINA
Dissabte, dia 9 de febrer, els usuaris de Llar Gavina van realitzar una sortida a Barcelona. Van visitar el Museu de les Il·lusions, un museu on el visitant es pot convertir en el protagonista de la seva il·lusió. Va ser tot un èxit!

BOLERA
El diumenge, dia 10, els usuaris de la Llar2000 van anar a la bolera de Platja d’Aro

VERITAS
La Fundació Vimar hem sortit en un article a la revista Veritas.
Veritas és una cadena de supermercats ecològics, i ens donen les minves del supermercat que han obert a Palafrugell.

EXCURSIÓ A LA COVA D’EN DAINA
El divendres, dia 15, els usuaris del Servei de Teràpia Ocupacional, STO, van anar a visitar el Dolmen de la Cova d’en Daina a Romanyà, que és un dolmen de granit de grans dimensions.
S’ho van passar molt bé visitant la cova i passejant per la muntanya aprofitant que feia un dia esplèndid.

INAUGURACIÓ PASSEIG
Els usuaris de la Fundació Vimar van assistir a la inauguració del nou tram del Passeig Marítim de Sant Feliu de Guíxols.
S’han eliminat totes les barreres arquitectòniques i permet l’accessibilitat a persones amb mobilitat reduïda. Això és integració social, també gaudi del lleure i promoció personal: els tres eixos d’actuació de Vimar.Ho celebrem i agraïm,

FAR DE SANT SEBASTIÀ
Els usuaris de la llar Carrilet, aprofitant el bon temps i el solet que està fent aquesta setmana, dimecres, dia 27, van anar a passejar i a fer un toc pel Far de Sant Sebastià. Van tenir una tarda fabulosa!

CARNESTOLTES
El dijous, dia 28, els carnestoltes de Sant Feliu de Guíxols van fer una visita a la Residència i CAE Robert Pallí. Ho van passar tots genial!

CARNAVAL
Al STO, el dijous, dia 28, a la tarda van celebrar el carnaval per Santa Cristina.

DEFUNCIÓ
Malauradament aquest mes també us hem de comunicar una notícia trista.
El passat dia 26 de febrer l’usuari Jesús Monge, resident de Robert Pallí, ens va deixar. El vàrem acomiadar a la parròquia de Sant Feliu de Guíxols.
La família de la residència Robert Pallí et tindrà sempre present i mai t’oblidarà.
Descansa en pau, Tito.