NOTÍCIES

MUSICAL A BENEFICI DE VIMAR

El diumenge, 26 de febrer al teatre de La Gorga de Palamós i a càrrec del  grup Cefeida de l’Aula de Teatre de Palafrugell que dirigeix Dani Rebollo es va fer la representació del musical “Hotel Belladona”.

La recaptació va anar íntegrament a benefici de Vimar.

Agraïm al director de tot el grup i als quinze integrants la seva solidaritat amb Vimar. El nostre agraïment té un punt de mira molt especial: l’Helena Geli, responsable d’infermeria dels centres de Vimar, que va proposar i participa en aquesta iniciativa.

Des de Vimar volem mostrar el nostre agraiment per aquest gest.

Moltes gràcies a tots els que hi van participar.

IMPROVISAT SOPAR SOLIDARI

Un grup d’amics acaben el sopar i decideixen fer una aportació a Vimar.

A la foto LLuís Medir, President del Patronat de la Fundació Vimar, rep, d’una mà anònima,  aquesta improvisada aportació.

Moltes gràcies!

COMPANYIA COBOSMIKA

Avui la companyia CobosMika, que ens fan gaudir amb la dansa i experimentar amb el moviment cada setmana, ens han vingut a veure a les oficines de Vimar per fer-nos una donació.

Moltes gràcies CobosMika pel vostre suport i dedicació!

Reunió de la Junta de l’Associació Castell.

“Nihil novum sub sole”.

El dimecres 15 de febrer es reunia la Junta de l’Associació Castell a la que es convoca també a qualsevol familiar dels serveis de Vimar. Aquesta vegada ens acompanyaren nous familiars. Agraïm la seva assistència.

La reunió volia planificar les activitats de l’any 2023 i rumiar el sentit de la  nostra associació Castell.

Com  sempre sortia el comentari de que els pares havien de tenir més presència i d’intentar resoldre l’objectiu de la nostra associació.

En aquest sentit algú respon amb la lectura de l’acta de la reunió de Patronat de Vimar celebrada el 16 de juny del 2003, fa vint anys on surt el mateix lament: som pocs i sempre el mateixos i  d’on s’extreuen aquestes dues frases:

“Es manifesta que són els pares els que han de tirar del carro”

“Els límits de les nostres actuacions són les necessitats dels nostre fills”

Efectivament ,“Nihil novum sub sole”: els pares han de ser actius i ambiciosos. Ells han de ser el motor i aquests els objectius: resoldre les necessitats dels seus fills que són moltes i poc importen als demés. I callem per no insinuar els objectius que no el cas.

Signaven l’acta el Sr. Pere Cañigueral, President i el Sr. LLuìs Sais, Secretari. GRÀCIES, Pere

Exhibició de patinatge del Club patí Guixolenc a benefici de Vimar

El dissabte 25 de febrer s’inaugurava el nou parquet del Pavelló Carles Nadal amb el parlament de l’Alcalde de Sant Feliu de Guíxols, el Sr. Carles Motas i la posterior exhibició de patinatge del Club Patí Guixolenc.

En el mateix acte s’ha fet entrega de la donació corresponent a les entrades solidàries del Festival Route 66, a la directora tècnica de Vimar, Vicky Ger, a la Presidenta i a la Secretària de l’Associació Castell, Leonor González i Montserrat Alcañiz.

Moltes gràcies Club Patí Guixolenc, els vostres girs, acrobàcies i salts estan plens de solidaritat!

ACTIVITATS LLARS

STO – CARNAVAL

CARNAVAL, CARNAVAL!!!

El dia 15 de febrer  l’equip del S.T.O. van sortir a veure la desfilada infantil de Santa Cristina d’Aro.

Les disfresses de la desfilada eren molt maques, felicitats a tots per la feina feta!

ells també van voler fer carnaval, i van sortir amb gorros d’arlequins fets a mà .

18 DE MARÇ VIMAR PRESENT A LA RUA DE CARNAVAL DE PALAMÓS

Com cada any l’Ajuntament de Palamós, concretament el Regidor, Sr. Alfons Bartolomé i la Policia local, ens han reservat un bon lloc des d’on Vimar ha pogut gaudir i divertir-se veient la Rua de Palamós. Un bon lloc amb  la possibilitat d’aparcar molt a la vora les nostres furgonetes.

Sortir de casa i divertir-se: això és qualitat de vida, el lema de Vimar. No cal retòrica brillant per explicar-ho, ni ponències enlairades en fòrums selectes per explicar-ho.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.