NOTÍCIES

CAMPANYA DINCAT

Del 30 de gener al 3 de febrer DINCAT a portat a cap una campanya a les xarxes socials per denunciar la situació límit que travessen les entitats del tercer sector. Vimar s’ha sumat a la campanya publicant a les seves xarxes socials el material elaborat per DINCAT.

TVGIRONA

TVGirona va entrevistar a Jordi Sistach i Salvi Amagat per parlar del tercer sector.

Podeu veure l’entrevista aquí

ACTIVITATS LLARS

LLAR2000

El dia 5 els nois i noies de la Llar 2000 van anar a Sant Feliu de Guíxols a rebre els patges del Reis i a donar-los-hi la carta

SERVEI DE TERÀPIA OCUPACIONAL

MOLTES FELICITATS OCEANCATS!

Des de l’STO hem estat seguint la vostra gran aventura, i ens ha fet molt feliços veure com aquesta matinada, després de 31 dies remant per l’oceà atlantic, heu arribat al vostre destí i en PRIMERA POSICIÓ!!!!!!!

Per nosaltres va ser un honor tenir-vos aqui explicant el vostre projecte, i ha estat màgic veure com el feieu realitat.

Esperem que ens pogueu compartir la vostra aventura!

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.