Aquest mes de juliol els usuaris de la Fundació Vimar han realitzat tot aquest seguit d’activitats:

El dia 2, els usuaris de la Residència Robert Pallí van visitar el “Santa Market” a l’hípica de Santa Cristina, un mercat amb paradetes de menjar i botiguetes on els comerciants els van convidar a prendre un got de llet amb sirope de xocolata que els va encantar.El dia 7 els usuaris van a gaudir d’un espectacle de dansa. Tan els nois com els educadors van quedar bocabadats de la professionalitat de l’espectacle. L’acte va tenir lloc a la nau dels 50 m de Palamós i el títol de l’obra fou “inTarsi” de la companyia de Circ “eia”. En nom de la fundació Vimar volem agrair a Cobosmika per convidar-nos.

El dissabte,  dia 8, els usuaris de la Llar 2000 van anar a fer una sardinada a casa la Txell. Van beure mojitos, es van banyar a la piscina i van menjar sardines, tot en un ambient afable i divertit.

Els usuaris de Llar Gavina, Carrilet, Llar 2000, Pisos Joan Esteve i la Residència Robert Pallí van tenir l’honor de ser convidats a la Fira de Palamós i gaudir de les atraccions i d’una xocolatada amb xurros, a càrrec de la xurreria “El Sol” que es va encarregar d’endolcir la tarda a tots els assistents. Un any més, moltes gràcies al Sr. Bagó, representant de tots els firaires, per tota la gestió i aquest fantàstic gest

Divendres dia 21 a la tarda, les llars Gavina, Llar2000 i Carrilet, van estar a les fires de Palfrugell. S’ho van passar molt bé i van gaudir moltíssim de totes les atraccions que van voler. També els van convidar a sopar i a xurros

El diumenge  dia 23, els usuaris de la residència Robert Pallí, van anar a fer un passeig al Mercat d’Antiguitats de Sant Feliu de Guíxols i després a fer un vermut. Moltíssimes gràcies a la gent del Corsari pel tracte tan fantàstic que ens donen sempre

El divendres  dia 21 de juliol, com cada any, els usuaris de la Residència i Cae Robert Pallí van fer una sortida a l’Aquadiver.
Van poder gaudir de totes les atraccions i un magnífic pícnic. Com sempre volem agrair la tasca del voluntariat que fan possible que es pugui gaudir de dies com aquests.

El dilluns dia 24  la llar Carrilet va anar a sopar als pollastres de Pals. Van gaudir d’una molt bona nit d’estiu plena de rialles.

[carousel coin_nav=”none” direction_nav=”standard” autoplay=”standard”]

[/carousel]