> El dia 3, els ususaris de Joan Esteve van celebrar l’estiu amb una fideuà a la Pedrera, espai que ens cedeix l’Ajuntament de Montras. Des de Joan Esteve donem les gràcies per poder gaudir d’aquest entorn magnífic.

> Les biblioteques de Calonge i Sant Antoni organitzen aquest estiu el II Mercat d’intercanvi de llibres entre usuaris. També es podran adquirir llibres de segona mà a canvi d’un donatiu que es destinarà a la Fundació Vimar. El recaptat l’any passat també es va destinar a Vimar.
Moltes gràcies per iniciatives com aquesta!

> El passat dissabte 14 de juliol vam celebrar el Desè aniversari de la Residència i CAE Robert Pallí.
Va ser un diu molt emotiu ple d’emocions i molta diversió. Esperem que gaudíssiu d’aquesta jornada festiva.
Gràcies a tots els que ens vau acompanyar aquest dia tan especial.
El nostre més sincer agraïment a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols per cedir-nos l’espai per dur a terme la celebració.

Aquí podeu veure el vídeo de la festa

> Alguns dels usuaris de la Residència i CAE Robert Pallí van gaudir d’una jornada a la masia Can Bertran, situada a Sant Antoni de Vilamajor, propietat d’un dels nostres voluntaris que col·labora amb nosaltres des de fa 6 anys. Amb una arrossada a càrrec del nostre cuiner. Ho van passar genial!

> Divendres dia 13, els usuaris de la Llar2000 van gaudir d’un magnífic sopar a Ca la Montse de Llofriu. La família d’en Jordi Vila ens va convidar a tots. Gràcies Montse! Ho agraïm de tot cor.

> El dimarts, dia 17, va ser un dia on vam compartir amb les famílies de les persones que atenen cada dia al Centre de Treball Ocupacional, el tancament de curs d’una de les activitats que fem en petit grup. Van anar a “Cavall de Mar”, hípica situada a Llagostera, on van passar el matí ensenyant el que fan a les famílies.

Després l’hípica els van preparar una entrega de premis i medalles, on tots estaven molt orgullosos de la feina que han fet aquest curs. A més, van tenir l’honor de rebre els premis amb el Sr. Xavier Sala, alcalde de Santa Cristina d’Aro, i el nostre estimat Jordi Sistach com a representant de la Fundació. Finalment, es van acomiadar amb un pica-pica. S’ho van passar genial!

> Divendres, dia 20, els usuaris de la Llar2000 van anar a les Fires de Palafrugell.
Van gaudir de valent amb totes les atraccions.

> El dissabte, dia 21, un grup d’usuaris de la llar Carrilet van anar d’excursió al Tibidabo. Van passar un dia fantàstic i van gaudir molt.

> Divendres, dia 27, vam anar a l’AQUADIVER per celebrar un curs lectiu més superat a STO.
El dia 31 ens van venir a veure les famílies per a acomiadar-nos, amb alguna sorpresa preparada, i desitjar unes bones vacances.

> El passat dilluns dia 30, l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i els firaires ens van convidar a la fira de la festa major del poble. Els usuaris de Vimar van gaudir d’una tarda i sopar molt especial. Un any més, gràcies per aquesta invitació!

>  El dia 29, els usuaris de Vimar van assistir al concert d’ESTOPA. Volem donar les gràcies a l’ajuntament de Sant Feliu de Guíxols per fer possible l’assitència a aquest concertEn especial a la Laura Serrano Gálvez que en va ser l’organitzadora.

> A en Pol li encanta pujar a l’escenari a cantar “Bailar pegados“ de Sergio Dalma i sempre ho fa acompanyat amb el grup de Diversiones. Gràcies a tots i felicitats a en Pol.