NOTÍCIES

DONEN LES GRÀCIES A VIMAR DES DE LA FRANJA DE GAZA
Tal i com us explicàvem el mes de maig, una estudiant, amb els estudis acabats, no podia acreditar la seva formació ni sortir de Gaza perquè ningú no li oferia la possibilitat de fer les pràctiques a distància.
L’agilitat de Vimar per moure els fils oportuns i la dedicació de tres treballadores de la Fundació van resoldre el problema.
Fa uns dies vàrem rebre l’agraïment adreçat a Vimar i Vimar vol dir que qui va fer la feina tutorial varen ser les psicòlogues de la Residència Robert Pallí, Paula Carreras i Martina Pedret, i la coordinadora del mateix centre, Laura Rodríguez.
Gràcies a elles algú que tenia un problema administratiu molt complexa a la franja de Gaza podrà tornar titulada.
“La semana pasada terminé mis prácticas en Vimar.
Gracias a su apoyo y gran ayuda he podido terminar mis estudios.
En septiembre podré solicitar el título de graduado en Integración Social.
Mil gracias!
Estem contents.

FESTA SOLIDÀRIA A BENEFICI DE VIMAR
Dissabte, 9 de juliol, el Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols va fer de la seva trobada social una festa solidària a benefici de Vimar.
El marc de la celebració i la nombrosa assistència van contribuir, indubtablement, a l’èxit d’aquesta iniciativa.
Una iniciativa que honora aquesta entitat i afalaga a Vimar.
MOLTES GRÀCIES CLUB NÀUTIC SANT FELIU DE GUÍXOLS

REVISTA ÁNCORA
A la Revista Àncora han entrevistat a la Laura Rodríguez i la Aleyda Castro
 “La funció primordial és vetllar perquè les persones usuàries tinguin el màxim nivell de qualitat de vida”

ACTIVITATS LLARS

CLUB NÀUTIC VELL DE SANT FELIU GUÍXOLS
CERQUEU FELICITAT?
Aquí en trobareu uns senyals?
Gràcies a tots els que ho heu fet possible: Club Nàutic Vell de Sant Feliu de Guíxols, Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, personal d’atenció directa, monitors de l’embarcació.

GOSSOS TERAPÈUTICS DEL CTAC
El dia 14 de Juliol, els companys del S.T.O. van anar a la Gola del Ter, a una platja de l’Estartit on estat permesos els gossos, a gaudir d’un matí de platja amb els gossos terapèutics del CTAC.
No cal dir que s’ho van passar genial! Les fotos ho diuen tot!
Volem agrair la feina del CTAC, la seva implicació i estima cap a nosaltres!
Moltes gràcies per un dia fantàstic!

FIRA DE PALAFRUGELL
A la família Carrilet li agrada molt anar a la fira, aquest cop ha tocat la fira de Palafrugell, el nostre poble.
Vam passar una bona tarda

FIRA DEL CIRC
Un grup de la Llar Gavina van anar a la Fira del Circ, a la Bisbal d’Empordà. Van gaudir molt i van passar un dia fantàstic.

BAR EL CORSARI
El passat dijous, dia 21 de juliol, el BAR EL CORSARI de Sant Feliu de Guíxols ens va rebre als nois i noies del S.T.O. per fer el toc.
Tothom va prendre el seu refresc o cervesa sense alcohol, i ens van convidar a unes patates fregides de pica-pica.
Moltes gràcies al Corsari per fer-nos sentir com reis i reines.

STO
Aquest any l’equip del S.T.O. hem agafat l’estiu amb ganes!
Hem anat a la piscina de Santa Cristina D’Aro cada dimarts i a la platja de Sant Feliu de Guixols cada divendres.
Estem ben remullats per acabar el curs ben frescos!

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.