NOTÍCIES

ROTARY CLUB

Divendres, dia 7, gràcies a Rotary Club, el Nàutic vell i la Cambra de comerç, els companys del STO van poder gaudir d’una sortida en barca, amb motiu de la celebració que fa un any es va instal·lar una grua per tal que les persones amb mobilitat reduïda també puguin accedir a les embarcacions.

Moltes gràcies Rotary Club per convidar-nos a viure aquesta fantàstica experiència.

Moltes gràcies per fomentar la inclusió i convidar-nos a passar un dia meravellós al mar!

GIROPREVEN

Dimecres 26 de juliol vam fer la formació de primers auxilis a les oficines de Vimar de la mà de Giropreven, formació fonamental per actuar adequadament en situacions d’emergència i proporcionar més seguretat als professionals de Vimar.

Des de la Fundació Vimar creiem que apostar per una formació continua és una de les claus d’èxit per oferir el millor el servei possible.

NIT D’HAVANERES AMB PORT BO

El dissabte 22 de juliol vam poder gaudir d’una esplèndida nit d’havaneres amb el grup Port Bo, esdeveniment organitzat pel Port Marina de Palamós en benefici de Vimar.

En total s’ha fet una recaptació de 945€! Import que es destinarà al finançament de la nova cuina de la llar-residència La Gavina.

Moltes gràcies a tots els assistents per la vostra solidaritat i moltes gràcies Port Marina de Palamós per donar-nos visibilitat i contribuir a donar qualitat de vida als nostres serveis!

14è OPEN SERRALLONGA

Diumenge 30 de juliol es va celebrar el 14è Open Serralonga al Pitch & Putt de Platja d’Aro, enguany en benefici de la Fundació Vimar.

La Vicepresidenta de la Fundació Vimar, Imma Gelabert, va recollir el xec simbòlic dels beneficis obtinguts per un valor 1.200€!!

Volem agrair molt sincerament el suport del Club Esportiu Serrallonga Platja d’Aro, que amb la seva solidaritat posen de manifest els valors en comú entre l’esport i el nostre sector.

Moltes gràcies!

ACTIVITATS LLARS

ROBERT PALLÍ

HÍPICA OVERLAND

Festa d’acomiadament a l’hípica Overland.

Ens veiem al setembre.

Gràcies, Ricard!

ESTIU A ROBERT PALLÍ

A Robert Pallí els encanta l’estiu.

Les noies i nois gaudeixen de la piscina a Santa Cristina d’Aro i de la platja a Sant Feliu de Guíxols.

SORTIDA EN BARCA

Els nois i noies de la residència Robert Pallí es van convertir en mariners.

Van anar en barca per la Costa Brava.

Gaudiu vosaltres mateixos d’aquestes fotografies tan precioses.

No podem estar més agraïts i contents amb aquesta tasca tan altruista.

Volem donar les gràcies a Club Nàutic Vell i Rotary Club Costa Brava per l’organització i dedicació.

MUSICOTERÀPIA

A la residència Robert Pallí els nois i noies estan fets tots un autèntics músics!!

Gaudeixen de la musicoteràpia a càrrec del nostre amic Xevi.

LLAR 2000

Els nois i noies de llar 2000 a l’estiu sempre fan escapades per gaudir de l’aigua del mar.

PISCINA

També els agrada molt anar a refrescar-se a la piscina de Santa Cristina d’Aro.

STO

AQUADIVER

Els usuaris del STO han passat un dia fantàstic a l’Aquadiver.

Els hi encanta fer sortides i gaudir de l’aigua i les diversions del parc.

PASTISSERS I PASTISSERES

Aquí us deixem una mostra d’un dels tallers de cuina que hem fet aquest curs 2023.

Es tracta d’un peix de pasta de full, xocolata i fruita.

BonÍssiiiim!!!!

CARRILET

L’ESTIU A CARRILET

Els nois i noies de Carrilet cguadeixen de l’estiu anant a fer algun bany i alguns tocs a la fresca.

Aquestes sortides els fan molt feliços.

GAVINA

LA NAJAT ENS FA PA

A la Llar Gavina el passat cap de setmana la Najat els va deleitar amb aquest pa típic del Marroc.

Gràcies Najat!

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.