CARRILET

El dia 7 de juliol la família Carrilet va tornar a gaudir d’un passeig tots junts!

HORT URBÀ

A Carrilet van fabricar una jardinera per plantar tomàquets xerris i maduixes…
Ara comencen a donar fruit i els encanta! Ja han tastat alguna maduixa.

SERVEI DE TERÀPIA OCUPACIONAL

Divendres, dia 10, al Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina van treballar i realitzar activitats lúdiques conjuntament amb els companys que estan a casa.

Tots junts van passar una estona molt divertida i a l’hora molt emotiva ja que tenen moltes ganes de tornar a estar junts

LLAR2000

A Llar2000 van fer un taller de samarretes.
Els hi van quedar xulíssimes!!!

LLAR2000
Aquestes són algunes de les primeres sortides dels nois i noies de la Llar2000.
Ja sigui a la platja o fent una passejada ells sempre gaudeixen de l’aire lliure.

GAVINA

Llar Gavina gaudint a tope de les sortides d’un estiu molt esperat!

STO

En els moments més difícils i crítics de la pandèmia, va prevaldre la solidaritat i la calidesa humana de moltes persones. És per això, que els nostres companys del STO els hi han dedicat un mural en mostra del seu agraïment, i a mesura que us anem veient us farem d’un petit detall.

Moltes gràcies a tots!

COL·LABORACIONS

CONVENI AMB LA CAMBRA DE COMERÇ DE PALAMÓS

Signatura del conveni amb la Cambra de Comerç de Palamós.

A la foto Sr. Raimon Sarret, Tresorer de la Fundació, Sr.Pol Fages, President de la Cambra de Comerç de Palamós i Sr. Jordi Sistach Vicepresident de la Fundació

Aquest conveni canalitza la voluntat d’aquesta entitat envers la nostra Fundació que se sent molt orgullosa de comptar amb la solidaritat del mon empresarial de la comarca.

Moltes gràcies!

CONFINANÇAMENT NOVES OFICINES VIMAR
Campanya per cofinançar les obres de la nova oficina de Vimar a Calonge

Com es va informar en el seu moment l’Ajuntament de Calonge va acordar la cessió gratuïta a Vimar de l’antic local del Rober Parroquial per a ubicar-hi les noves oficines de la Fundació. Això suposarà una important obra d’adequació.

Per tal de finançar aquestes obres Vimar ha iniciat una campanya per finançar-les.

La foto recull el moment que el Sr. Eduard Salles, President del Club Nàutic Costa Brava, lliura un taló amb l’aportació econòmica a Jordi Sistach, patró de la Fundació Vimar.

La solidaritat del Club Nàutic Costa Brava ve de lluny, a més d’altres aportacions econòmiques recollides en el sopar social de cada estiu, el Nàutic ha prestat la seva col·laboració molts estius per facilitar l’accés a la vela dels usuaris de Vimar.

Vimar agraeix a l’Ajuntament de Calonge, al Club Nàutic, al seu President, a la Junta, al seus socis i a tots els treballadors aquesta solidaritat i convida a tots els que llegeixin la notícia a unir-s’hi.

COL·LABORACIÓ MATAS S.L.

El Sr. Joan Matas, en nom de MATAS S.L. lliura al Patronat de Vimar la col·laboració econòmica pel finançament de les obres d’arranjament del nou local que ens ha cedit l’Ajuntament de Calonge-St. Antoni.

MATAS S.L., vell amic de Vimar, reitera una vegada més la seva solidaritat amb el col·lectiu de persones especials del Baix Empordà.

En nom d’aquestes persones, de les seves famílies i de la comarca del Baix Empordà, MOLTES GRÀCIES.