> El dia 6 ens va visitar un equip de mossos d’esquadra de les comissaries de Sant Feliu de Guíxols i La Bisbal d’Empordà a diferents serveis de la Fundació. Concretament van visitar:

• Sto Santa Cristina
    • Residència Sant Feliu
    • Llar residència La Gavina a Sant Antoni
    • Llar 2000 i Carrilet a Palafrugell
    • La Bòbila a Palafrugell

Aquesta visita va sorgir arran la presentació del protocol de victimització que varem portar a terme, i és l’inici de la posta en marxa de futures col·laboracions, xerrades i visites dins un marc de col·laboració mutu.

> Divendres dia 8, l’Associació Castell, que acull els familiars de Vimar va celebrar el seu sopar anual. Més de trenta persones compartiren taula i en un ambient distès i amable pogueren confraternitzar, parlar dels seus fills o germans i aprofundir en tot el que els uneix.
Leonor Gonzàlez, que substitueix a Marta Massaguer en la Presidència de l’Associació, dirigí unes emotives paraules a tots els assistents, presentà la nova Junta i agraí a l’anterior Junta i principalment a la Marta Massaguer la tasca desenvolupada.

> Els dies 9 i 10 de juny, la Fundació Vimar va participar a la Fira del Tap de Cassà de la Selva on van exposar els productes que elaboren els usuaris amb suro.

> Els dies 16 i dia 17 de Juny  al Teatre la Gorga de Palamós la formació professional de dansa SEEDs va presentar tot un seguit de solos i una peça de repertori, i la formació amateur Solc que inclou el grup DI-MOVE va presentar el seu espectacle de dansa en la que hi participen alguns usuaris de Vimar

La taquilla dels dos dies es va donar a la Fundació Vimar.

> Aprofitant el bon temps estem en procés de construcció d’un hort ecològic i una zona chill out a la terrassa. Un taller magnífic on els nois estan participant i gaudint. Volem agrair a Ginesta Materials Construcció, empresa de Sant Feliu de Guíxols, la donació de palets de fusta bons.

Des de la Llar2000 també volem agrair a la familia d’en Jordi Vila l’aportació de 20 cadires noves de terrassa.

> El dia 20, va tenir lloc al l’Espai d’entitats del teatre la Gorga de Palamós, la xerrada “Protecció legal als discapacitats. Futur, patrimoni, testament” patrocinada per DINCAT i a càrrec de l’advocat Sr. Jordi Durà Mena.
La conferència va ser molt interessant i l’assistència nombrosa. Va haver-hi moltes intervencions per part dels assistents
Tothom va quedar molt content.

> Durant aquest mes també han tingut lloc les eleccions per a constituir el comitè d’empresa de la Fundació Vimar.
El dia 20 varen tenir lloc les votacions. La mesa electoral estava constituïda pels professionals de la Fundació, escollits en base al que estableix la normativa corresponent.

> El divendres, dia 22, tots els nois de la Fundació van anar a la fira de Palamós. Van gaudir de valent pujant a les atraccions.
Gràcies als organitzadors per fer-ho possible!

> I per acabar les activitats d’aquest mes, el dia 28, els usuaris del STO de Santa Cristina d’Aro van visitar la comissaria de polícia de Sant Feliu de Guíxols . Els va encantar i van tenir l’oportunitat de conèixer millor en què els pot ajudar la polícia.