OVERLAND
Els nois de Robert Pallí van anar a passar el dia a Overland. Van gaudir d’un dia fantàstic envoltats de natura.
Volem agrair especialment a Overland per convidar-nos a passar el dia en un lloc tan maco. Va ser un dia esplèndid.

FIRA DEL TAP DE CASSÀ
El cap de setmana, 1 i 2 de juny, els nois i noies de Carrilet, Llar2000 i Gavina van participar a la Fira del Tap de Cassà.

LLAR 2000
Els nois i noies de Llar2000 els encanta gaudir dels caps de setmana.
El del 8 i 9 de juny van anar a la platja i a les Festes de Primavera de Palafrugell.

ROBERT PALLÍ

El dissabte, dia 15, els nois de Robert Pallí varen gaudir d’un dia genial envoltats de natura, dinant a l’hort, passejant pel camp i agafant fruites dels arbres.
Un dia molt divertit!

FESTES DEL BARRI

El diumenge, dia 16, a la nit, alguns usuaris de la llar Carrilet, van assistir a la festa del tancament del pla de Barris del barri de La Sauleda. Van gaudir molt d’aquesta estona i també van ballar
I els nois i noies de Llar2000, van gaudir del diumenge anant a passejar pel port de Palamós.

SOPAR A PALS
Dimecres, dia 19, alguns usuaris i educadors de Carrilet van sortir a sopar als “Pollastres de Pals” per celebrar l’arribada del bon temps. S’ho van passar molt bé!

COLÒNIES ROBERT PALLÍ

Els passats dies 20 i 21 de juny alguns nois de la residència Robert Pallí varen marxar de colònies, començant amb un dia súper divertit al parc Tibidabo, dormint a l’hostal Inout situat al parc natural de Collserola i acabant amb un dia de “shopping” per Girona. Unes colònies plenes de riures i emocions!

COLÒNIES STO
El passat 20 i 21 de juny els usuaris del S.T.O. Santa Cristina varen realitzar les primeres colònies del centre de teràpia ocupacional.
Va ser una experiència increïble, ens ho vàrem passar molt bé!!! No va faltar cap detall. Vam aprendre a construir un campament prehistòric, a fer foc, a tirar amb arc, a fer una llàntia, etc… i també vam tenir temps de fer jocs nocturns i de ballar a la discoteca.
Des d’aquí volem aprofitar per agrair el tracte tan proper i tan familiar que varen tenir tots els monitors i responsables de la casa de colònies Ca N’Oliver, ens vau fer sentir com a casa!!
Va ser una estada de convivències molt especial, perquè ens vam acomiadar del nostre company David Andrés que deixa el càrrec de monitor ocupacional del servei, per tal d’endinsar-se en un nou repte professional a un altre servei de la mateixa Fundació Vimar.

DIMOVE
El dissabte, dia 22, va tenir lloc l’espectacle de DIMOVE en el que van actuar els nois de la Llar2000.
Gràcies a tots els que ho feu possible, professionals de Cobosmika i educadors acompanyants.
Els nois van estar maravellosos!

REVETLLA – LLAR 2000
Els usuaris de la Llar2000 el dia de la revetlla van anar a fer una volta per les Fires de Palamós i el dia de Sant Joan el van celebrar estrenant la terrassa.

REVETLLA – ROBERT PALLÍ
El passat diumenge 23 de juny, els nois de Robert Pallí varen celebrar la revetlla de Sant Joan.
Van sopar a la terrassa i llençar petards. A més vam cremar els nostres desitjos.
Van gaudir moltíssim!

CARRILET
Dissabte els usuaris de Carrilet van anar a passar la tarda a la platja de Palamós! Després van anar a fer un gelat al xiringuito!

FIRES DE PALAMÓS
El dijous, dia 27, els usuaris de la Fundació Vimar van assistir a les Fires de Palamós. Van passar una tarda genial entre companys, van pujar a les atraccions i van berenar xurros amb xocolata!!