NOTÍCIES

BONPREU-ESCLAT – ARRODONIMENT SOLIDARI
El dia 7 de juny, BON PREU-ESCLAT i WORLDCOO feien entrega del xec simbòlic de la recaptació de l’arrodoniment solidari del mes de maig.
La recaptació ha estat tot un èxit i Vimar vol agrair molt sincerament a BON PREU-ESCLAT, WORLDCOO i a tots els clients que ho han fet possible.
Donar qualitat de vida a les persones amb especials capacitat del Baix Empordà és el nostre principal propòsit i la vostra empatia ho fa possible.

ACTIVITATS LLARS

FUNDACIÓ DECATHLON
El dia 1, la Fundació Decathlon va convidar els usuaris del STO a celebrar l’aniversari de la Fundació.
Els van preparar un matí amb ball, basquet i yoga!
S’ho van passar super bé!

FIMAG 2022
El festival FIMAG 2022, la fira de la Màgia de Torroella de Montgrí. va convidar, a l’S.T.O. de Santa Cristina, a l’Espai Ter de Torroella de Montgrí a veure un gran espectacle de màgia.
Va ser un matí ple d’emocions, retrobaments i molta màgia.
Moltes gràcies a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí per convidar-nos.

LLAR 2000
El dissabte, dia 4, la Llar2000 van gaudir d’un dia esplèndid i van anar de pícnic al Santuari dels Àngels a Girona.

DIA DE PLATJA
El dissabte, dia 11, els usuaris de Llar2000 van gaudir d’un dia esplèndit a Sant Antoni de Calonge, van fer un passeig per la platja i van fer un toc en un chiringuito.

BARQUEJANT
La Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols i el Club Nàutic Vell faciliten sortides marítimes pels usuaris de Vimar.
A tothom li agrada barquejar per la badia de St. Feliu de Guíxols.
Aquest desig ara és realitat gràcies a la col·laboració d’aquestes entitats.
Periòdicament els usuaris de Vimar gaudiran d’aquesta experiència.
Això també és inserció social, gaudi del lleure i compromís amb els col·lectius més fràgils del nostre pobles.
GRÀCIES CAMBRA DE COMERÇ, GRÀCIES CLUB NÀUTIC VELL DE SANT FELIU

COSMOCAIXA
El dia 22 els nois del S.T.O. van anar al Cosmocaixa
Va ser un dia de descobrir, jugar i aprendre.
El Cosmocaixa en si és tota una experiència, i va ser increïble!
Van veure l’exposició del Sol ara vigent.
Tots van gaudir moltíssim!!
Moltes gràcies al Cosmocaixa per facilitar-nos les entrades.

FIRES DE PALAMÓS
ELS FIRAIRES DE PALAMÓS OBSEQUIEN ELS USUARIS DE VIMAR
Un any més els usuaris de Vimar han gaudit de la generositat dels firaires de la Festa Major de Palamós que els han obsequiat gratuïtament.
S’ho van passar molt i molt bé.
Gràcies a tots els firaires i especialment al seu representant Sr. Joan Bagó que puntualment ens truca per recordar-nos-ho.
Hi ha gestos que et reconcilien amb tot.
Aquests n’és un.

FESTIVAL DI-MOVE
El passat dissabte, dia 18, alguns usuaris van participar en el Festival de dansa de Di-Move. Van gaudir molt i ho van fer genial!

LLAR 2000
El 24, dia de Sant Joan, els usuaris de la llar2000 van gaudir d’un picnic a Pals

CARRILET
La família Carrilet va gaudir d’un bonic dia de platja.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.