NOTÍCIES

SOPAR ANYAL DE L’ASSOCIACIÓ CASTELL

Divendres, 16 de juny, en el Restaurant Vall LLobrega, l’Associaci´Castell celebrava el seu sopar de germanar. Més de trenta persones compartien taula en una trobada que assolia tots els seus objectius: reforçar la nostra entitat, assumir decididament la representaciò dels nostres fills i projectar-nos en el futur. En acompanyaren també el Sr. Lluís Medir i tres membres dels patronat de la Fundacio Vimar i presidia el sopar la Sra. Gonzàles , presidenta de l’Associaciò  Castell i alres membres de la seva Junta. Tot un gran èxit. Felicitats als organitzadors.

ACTIVITATS LLARS

FIMAG 2023

El passat dijous 01 de juny ens van convidar a l’equip del STO a veure l’espectacle de màgia organitzat per FIMAG a Torroella de Montgrí!

Cada any esperem aquest moment, ja que és un esdeveniment que ens reuneix i ens omple de màgia!

Moltres gràcies a FIMAG per convidar-nos de nou.

Estem molt agraïts de formar part d’aquest gran esdeveniment!

TALLER AMB CRISTINA LOSANTOS

El passat divendres dia 2 de juny ens va visitar al STO la il·lustradora Cristina Losantos.

Va realitzar un taller de dibuix, on vam donar vida a objectes 🫖 i emocions a animals!🐊

Ens va ensisar, vam quedar completament enamorats, tant dels seus dibuixos, que quan els fa ella sembla cosa fàcil, com de la seva persona, dolça, entusiasta i atenta.

El divendres va ser l’inici d’una relació molt bonica, la qual cuidarem durant molt de temps

MoltÍssimes gràcies Cristina Losantos Sistach!

FIRES DE PALAMÓS

19 de Juny els firaires de la Festa Major de Palamós obsequien els usuaris de Vimar

Com altres anys els firaires de la Festa Major de Palamós obsequien els usuaris de Vimar.Això vol dir que per començar els serveixen una generosa dosi de xocolata desfeta amb xurros. A continuació van pujant gratuïtament a moltes de les atraccions.

El cervell i guia d’aquesta iniciativa com sempre és el Sr. Joan Bagó que contacta amb tots els firaires i acompanya els usuaris de Vimar durant tota l’estona.

Això passa cada any i, val a dir, que Vimar no s’ha d’ocupar de res i que amb quatre o cinc dies d’antelació  sempre el Sr. Joan Bagó telefona a Vimar per recordar la seva disponibilitat per repetir la gestió.

Hi van anar: Llar2000, Carrilet i Gavina

Un dels lemes que Vimar té en l’horitzó  de la seva actuació és donar qualitat de vida. El gaudi del lleure és un dels eixos sobre els que pivota la qualitat de vida.

El Sr. Joan Bagó i els firaires aconsegueixen, amb la seva iniciativa, omplir de felicitat els nostres usuaris.

No és un detall petit o insignificant : ahir van fer que el mon fos millor.

MOOOOLTES GRÀCIES, firaires de la festa Major 2023 de Palamós.

ROBERT PALLÍ

Les noies i nois de Robert Pallí estan fets uns científics!

Creen el fluid no newtoniano i gaudeixen d’aquesta estimulació sensorial tan impressionant!

FUNDACIÓ MONA

L’equip del STO a la Fundació Mona

Vam visitar la Fundació Mona, va ser una experiència molt emocionant ja que vam conèixer la realitat que pateixen els ximpanzés en el nostre país i com aquesta fundació els ajuda a tenir una millor qualitat de vida.

Us animem a continuar lluitant per aquesta causa!

Moltes gràcies!

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.