VIMAR JA TÉ UN PIS MÉS

Ja hem signat el conveni amb Habitatge per llogar un nou pis.

Vimar resumeix els nostres objectius dient que volem un llit, un lloc de treball i gaudi del lleure.

Darrera d’aquest to col·loquial hi ha la defensa del dret a l’Habitatge, al treball i a la qualitat de vida.

Avui hem fet un pas més.

Avui és un dia feliç!

INTERIORITATS
Avui va d’interioritats
Com s’organitzen a les llars-residències? Qui fa què? Cada quan?
Doncs aquí ho teniu: en un quadre de doble entrada a dalt els dies de la setmana, a la vertical les tasques i dintre de cada quadre la foto del responsable.

I tot això és planteja i se’n fa seguiment en les seves reunions de grup.
Les reunions setmanals que fa l’educador amb el grup d’usuaris les anomenem “assemblees”.

És un espai obert a la participació de tots els usuaris de la llar residència per a manifestar els seus problemes de convivència, els neguits, les solucions, els acords…

I és en aquest moment també en el què acorden les tasques que li pertoca a cadascú a la llar.

Una manera senzilla de treballar la responsabilitat, la participació i la transparència.

DIARI DE GIRONA

Aquest escrit d’en Jordi sistach va sortir publicat al Diari de Girona del dia 20 de juny

“La lluita dels pares pels drets dels fills discapacitats”

SERVEI DE TERÀPIA OCUPACIONAL

Estem molt contents d’anunciar-vos que el nostre centre de Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina de VIMAR, el dia 22 de juny, va tornar a reobrir les seves portes.

Davant la situació pandèmica causada per la COVID-19, hem adaptat la dinàmica del Servei a unes mesures de màxima prevenció per evitar possibles contagis, tot seguint les indicacions per part del Departament de Salut.

A continuació us mostrem unes fotografies de com ha estat aquest reinici. Han sigut unes setmanes difícils, però hem tornat amb més força que mai

REVETLLA A ROBERT PALLÍ

Les noies i nois de Robert Pallí van celebrar la revetlla de Sant Joan amb bengales i un bon sopar.

MANUALITATS

A Robert Pallí son tots uns ARTISTES i els encanta fer manualitats!!
Tant fan de pintors en els vidres, com tallen els cabells de les seves titelles i pinten les ungles.

ABRAÇADA
Dues germanes abraçant-se després de més de setanta dies!

Una foto, un instant, un sentiment impossibles de traduir en paraules.

Estem veient l’amor, estem traspassant la temporalitat, hem entrat dintre de la mateixa felicitat.

Gràcies a tots els que que ho heu fet possible. Ens heu donat dosi suficient de felicitat per seguir en la mateixa direcció!