Aquí us deixem un recull de les activitats i sortides realitzades durant el mes de maig

El divendres, 30 d’abril, per acabar de celebrar Sant Jordi i valorant el gran treball que han fet les persones usuàries del Centre de Treball Ocupacional, van assistir A LA GROSSA DE SANT JORDI!!!!

Van ser espectadors del programa i VAN SORTIT A LA TELEVISIÓ!!! Estem molt agraïts de la invitació de la televisió de Catalunya per aquesta experiència tant divertida!

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, una vegada més, exhibeix la seva sensibilitat envers el col·lectiu de persones amb discapacitat i dóna una dimensió social al 56è Festival Porta Ferrada Costa Brava 2018 aportant una part de la recaptació i oferint entrades als usuaris d’Afatram i Vimar.
Des d’aquí volem agrair públicament aquest gest.

El divendres, 18 de Maig, el usuaris del STO Santa Cristina van anar a Girona a visitar Temps de Flors.

El diumenge, 20 de maig, es va celebrar a Palafrugell el 56é carrousel de les Festes de primavera. El Jordi Vila de Llar 2000 va desfilar en una colla i la resta vam anar a gaudir de tota la desfilada.

El diumenge, dia 20, els nois de la fundació Vimar, amb el suport de la penya Barcelonista de Palafrugell, van participar al JOCS EMPORION, va ser una jornada organitzada per el Consell Comarcal, al camp de futbol de Salt. Van jugar molt bé, el primer partit el van guanyar, i el dos restants els van empatat. Van guanyar la plata. Els nois s’ho van passat genial.Moltes gràcies a tots els membres de la penya Barcelonista de Palafrugell per tota la seva dedicació.

El diumenge, dia 27, alguns nois de Gavina, Carrilet i Llar 2000 van ballar a Fornells de la Selva. Volem agrair a Cobosmika tota la feina que fan amb ells!