REUNIÓ JUNTA DIRECTIVA DE L’ASSOCIACIÓ CASTELL

Reunió Junta Directiva de l’Associació Castell que representa als familiars dels usuaris dels serveis de Vimar
El dia 6 de maig, es va reunir la Junta Directiva de l’Associació Castell.
Malgrat la pandèmia l’associació de familiars dels usuaris dels Serveis de Vimar fa un esforç per mantenir el contacte i rebre tota la informació de gestió per part de la Directora, Vicky Ger i del Patronat representat en aquesta Junta per Marta Massaguer i Jordi Sistach.
La Junta reiteradament ha expressat el seu agraïment a tot el personal d’atenció directa que ha donat qualitat de vida en unes circumstàncies tan difícils.

LLAR2000 – RAMON
En Ramón divendres va poder realitzar el seu somni: poder anar en avioneta.
Feia molt de temps que ho desitjava i avui s’ha complert.
Ha donat un passeig per la Costa Brava des de l’Aerodrom de Pals.
Estem molt felices per ell!

LLAR 2000 – FLORS I VIOLES
El cap de setmana del 8-9 de maig, en Jordi, l’Anuncia i en Pol van donar un passeig per Palafrugell i van gaudir del Festival de Flors i Violes per donar la benvinguda a la primavera.

MAR DE DONES
Mar de dones, nova cooperativa que pretén mantenir vives la cuina i les activitats marineres des de la vivència femenina, ha convidat Vimar a participar en el seu projecte. Una participació que consistirà en que els usuaris del centre de Santa Cristina dibuixaran temes mariners en el recordatoris que acompanyaran els menús de tradició marinera que, molt aviat, diversos restaurants començaran a oferir.
A la fotografia Teresa Ferrés i Antoni Izquierdo en el jardí de Mas dels Arcs preparant els detalls del projecte que presentaran properament el Castell de St. Esteve de La Fosca.
Mar de dones sensible amb la tradició i amb el respecte a la natura també ho és amb les persones amb especials capacitats del nostre entorn. La seva invitació contribueix a la inserció social i promoció personal d’aquestes persones,
Gràcies Mar de dones!
En aquestes fotografies podeu veure l’acte que va tenir lloc al castell de St. Esteve de La Fosca.

ROBERT PALLÍ
En Panxo i la Canya acompanyen setmanalment a l’Albert a visitar els nostres residents i no només l’ajuden a treballar aspectes físics, cognitius, emocionals i relacionals amb els usuaris, sinó que tots tres, amb la seva paciència, entusiasme i dedicació, han passat a formar part indispensable de la família de Robert Pallí.
Després de gaudir de la teràpia assistida amb gossos, una cosa ens ha quedat ben clara: els gossos poden ser molt més que el millor amic de les persones!

[

STO – DIBUIX ARTÍSTIC
A l’S.T.O. de Santa Cristina d’Aro, cada dilluns fan el taller de dibuix artístic. Aquesta setmana han realitzat aquests autorretrats tan divertits plens de colors
És important aprendre a mirar-se i a estimar-se tal com és un mateix, i en aquests dibuixos queda reflectit com es veu cadascú. Aquí han pogut demostrar la seva creativitat i plasmar el seu somriure que aquest any ha quedat amagat darrera de les mascaretes.

ENTREVISTA A RÀDIO SANT FELIU
Entrevista a Ràdio Sant Feliu al vicepresident Jordi Sistach, i la directora tècnica, Vicky Ger.
Escolteu el programa nº1 d”A fons‘, un reportatge sobre la Fundació Vilagran-Maristany, Vimar, que atén a persones amb discapacitat i amb dificultats socials derivades de la malaltia mental.

CARRILET
Diumenge, dia 30, la família Carrilet va estar a “Begur en flor 2021” veient cantar a la seva amiga Aurora. Va ser molt emotiu i divertit.
Gràcies per aquesta estoneta! T’estimem!!

LLAR 2000
Els usuaris de Llar 2000 aquest últim diumenge de maig van gaudir d’un gran dia de pícnic. Els encanta fer activitats a l’aire lliure.

GENERADOR ELÈCTRIC PER LA RESIDÈNCIA ROBERT PALLÍ
La Fundació Bancària La Caixa a través de la Convocatòria Territorial Catalunya 2020, Programes d’Iniciatives Socials ens ha subvencionat un grup electrogen per la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols.
Algunes vegades, en cas de tormenta important, el centre s’havia quedat sense llum, sense calefacció, i sense ascensor en una situació molt precària.
Feia temps que buscàvem el camí per aconseguir aquest equipament que garantirà el servei digne a les persones residents i la tranquil·litat per tots.
La Fundació Bancària la Caixa ens ha indicat el camí i ens ha donat la mà per arribar a terme.
En nom dels residents i les seves famílies, dels personal d’atenció directa, de l’equip directiu i del Patronat de la Fundació VIMAR volem deixar constància del nostre agraïment.