NOTÍCIES

BONPREU-ESCLAT – ARRODONIMENT SOLIDARI
BON PREU-ESCLAT ha dedicat la recaptació de l’arrodoniment solidari del mes de maig a dues fundacions, una d’elles VIMAR.
VIMAR vol expressar el seu més sincer agraïment a BON PREU–ESCLAT i a tots els seus clients.
Tenim molts projectes que volen garantir els drets de les persones especials del Baix Empordà.
La solidaritat de BON PREU-ESCLAT i la del seus clients ens ajuden a fer-ho possible.
GRÀCIES.

BONPREU ADAPTA CARRETS DE COMPRA A LES CADIRES DE RODES
Perquè només tenim dues mans que ara serveixen per portar la cadira del fill i el carret de la compra.
A vegades la retòrica brillant i els grans discursos sobre la integració i l’adaptació apareixen en detalls com aquest.
Ara els pares poden anar de compra amb el seus fills.
Ara els fills s’integren encara més en la vida social.
GRÀCIES BONPREU: és un detall que neix d’una sensibilitat comercial empàtica amb els més fràgils i les serves famílies.

PRIMER ANIVERSARI DE LES NOVES OFICINES DE VIMAR
El 3 de maig 2022  les oficines de Vimar van celebrar el primer aniversari amb l’exposició d’una placa que ho recorda i agraeix.
A la foto l’alcalde de Calonge, Jordi Soler, i el President del Patronat de la Fundació Vimar, Lluís Medir.

ACTIVITATS LLARS

BAIX EMPORDÀ SPECIALS
El dilluns, dia 9, els nostres “Baix Empordà Specials”, varen participar en un entrenament molt especial amb integrants dels equips del 1r equip del FC Palafrugell i de l’equip femení. Va ser genial!

LLAR 2000
Els usuaris de Llar 2000, el cap de setmana del 7-8, van anar a veure “Flors i violes” a Palafrugell i van dinar un menú fora.

DIA INTERNACIONAL CONTRA L’HOMOFÒBIA, TRANSFÒBIA I BIOFÒBIA
17 de maig,. dia internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, totes les companyes i companys del S.T.O. hem volgut prendre consciència de la importància de la llibertat sexual i d’estimar a qui vulguis, amb respecte, sense prejudicis ni desigualtat.
Aquestes són les activitats que es van fer:
Xerrada introductòria
Pinta el teu esquelet sense prejudicis
Llaços d’unió
Lectura de contes sobre la igualtat sexual

LLAR GAVINA
Un grup de llar gavina gaudint de la Garrotxa.
Després d’una bona caminada, remullada de peus i dinar amb vistes al riu!

LLAR 2000
El cap de setmana, del 21-22, els usuaris de Llar 2000 van fer una sortida a la platja de Pals , van passar un dia fantàstic fent pícnic, prenent el sol i gaudint del mar.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.