NOTÍCIES

VISITA DE L’INSTITUT BAIX CAMP DE PALAFRUGELL

El dimecres 22 de maig vàrem rebre la visita de l’alumnat i professorat del Cicle d’Administració i Finances de l’Institut del Baix Empordà de Palafrugell.
Han estat treballant en el “Projecte Bolígrafs Solidaris”, i han comptat amb VIMAR com a beneficiaris del seu projecte per tal de donar a conèixer la nostra Fundació i els serveis que oferim.
En la fotografia: moment del lliurament de la recaptació aconseguida per part de la docent i l’alumnat a la Vicepresidenta del patronat Imma Gelabert i part de l’equip professional de VIMAR.
Gràcies per comptar amb nosaltres i tenir-nos presents en aquestes bones iniciatives!

ACTIVITATS LLARS

CAE LA BÒBILA

Les noies i nois del CAE La Bòbila van gaudir d’un taller d’estimulació olfactiva, gustativa i tàctil.
Van aprendre i experimentar els gustos i sabors.
Volem agrair a l’alumnat de pràctiques, Nerea, per realitzar aquest fantàstic taller.

LLAR 2000

Els nois i noies de llar 2000 els hi encanta gaudir del cap de setmana i aprofitar el sol de primavera per sortir a passejar.

També van participar en la Cursa Inclusiva que vs organitzar Mifas a LLoret de Mar.

I fins i tot van tindre temps per anar a buscar espàrrecs!

ROBERT PALLÍ

Amb l’arribada del bon temps, a Robert Pallí tenen moltes ganes de fer activitats a l’aire lliure!
Aprofiten el cap de setmana per fer un picnic a l’aire lliure!!
Després van anar a passar la tarda a Platja d’Aro!
S’ho van passar d’alló mes be pujant a les atraccions!

Els nois i noies de Robert Pallí, el cap de setmana del 25 de maig van gaudir dels espectacles Xalaro a Platja d’Aro!
Els encanta sortir i passejar.

GALA SOLIDÀRIA DE FIMAG

Un any més volem agrair a FIMAG i a la Fundació Abracadabra, la seva invitació a la Gala Solidària de FIMAG, realitzada a l’Espai Ter de Torroella de Montgrí.
Ha estat un matí, ple de màgia, retrobaments i molta lluentor en la mirada de tots els assistents.
Moltes gràcies a David el Mag, Òscar de la Torre i Simplemente Pepe per l’espectacle que ens heu ofert, els usuaris i usuàries del S.T.O. han gaudit i rigut molt amb el vostre talent i la vostre alegria.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.