CARRILET

La quotidianitat de la llar residència EL CARRILET de Palafrugell

Durant el confinament la vida a les llars va seguir el seu curs. La vida que hem captat a la foto de la Llar residència del Carrilet de Palafrugell. Una vida plena de quotidianitat que arriba avui-aquí perquè va haver-hi unes institucions, amb unes persones darrera, que cregueren en el projecte i el van fer possible.

Adjuntem foto de la placa que ho diu i que nosaltres també volem recordar ara.

ROBERT PALLÍ

Durant el confinament la vida a Robert Pallí també ha seguit.

Han seguit aillant en una bombolla plena d’afecte als seus usuaris

L’afecte el posen els cuidadors.

Gràcies!

• En Sergi té molts talents, però entre els quals és la perruqueria, i ens ha anat molt bé en el període de confinament. En la foto surt tenyint a la Rosa Palmada.
  •  La Laura acostuma a tenir molt mimada a l’Anna Estañol, i això a l’Anna li encanta.
  • La Maria gaudeix amb tots els residents al pati de la residència per fer tot tipus de jocs d’estimulació. A la fotografia amb l’Ivan, la Carme Barceló i la Sara.
  • També tenim a la FISIOTERAPEUTA Estela. A la foto surt amb la Carme Barceló.

PISOS DE CAN MARIO A PALAFRUGELL

LLARS JOAN ESTEVE 1 i JOAN ESTEVE 2

Seguim recordant a tots els que ens han ajudat.

I avui fem menció molt especial al Sr. Joan Esteve que va donar a Vimar dos pisos, Llar Joan Esteve 1 i 2 situats a la Plaça de Can Mario de Palafrugell.En cada un d’ells tres persones han trobat vida digna gràcies a la solidaritat del Sr. Joan Esteve i a la professionalitat exemplar del personal d’atenció directe que integren l’equip de Suport a la pròpia llar.

Res no cau del cel perquè el cel el tenim molt a prop en les bones persones i professionals que ens envolten.

RECORDAR ÉS TORNAR A VIURE

I, també, tornar a agrair a les administracions, entitats financeres, institucions, empreses i particulars que varen fer possible l’actual Residència Robert Pallí.
Darrere de cada nom, incomptables reunions, gestions, visites i telefonades per anar esgarrapant els diners necessaris.

Davant, setze persones que viuen felices, setze famílies/tutors-tutores que, també, viuen tranquils i tranquil·les.

Dintre, un gran conjunt de treballadores i treballadors d’atenció directe que han convertit l’espai en una bombolla feliç, aliena a tot el tràngol que hi ha fora.

SORTIDA CARRILET

Primera sortida dels usuaris de Carrilet després del confinament.
Un confinament que han complert amb rigor, però també amb paciència i alegria, això no treu que estiguessin molt contents de sortir a passejar.

SORTIDA GAVINA

L’últim diumenge de maig els usuaris de Gavina van sortir a passejar per primer cop després del confinament.

Van gaudir de valent de poder estar a l’aire lliure i, malgrat la mascareta, respirar aire pur. La mascareta només se la treuen quan la distància de seguretat ho permet. En totes les llars hem estat molt rigorosos amb les mesures de seguretat.

SORTIDA LLAR 2000

El primer diumenge que es va poder sortir els usuaris de Llar2000 van aprofitar per sortir a passejar.

Tot i les mascaretes podem veure la seva l’alegria de per fi gaudir de l’aire lliure.

TELEREUNIONS

Les reunions durant el confinament

Sembla que ja li veiem el final però fins que això no arribi tot i la dificultat la qual ens trobem, hi ha una gran feina al darrere per poder oferir el millor servei a les persones ateses, amb un equip eficient, ben coordinat, i una gran cohesió grupal.

Us oferim algunes imatges testimoni de les moltíssimes tele-reunions que s’han realitzat durant aquests mesos.

Gràcies pel vostre esforç!