CARNAVAL
El primer cap de setmana de març tots els usuaris de la Fundació Vimar van gaudir del Carnaval. Van anar a la rua de diumenge al matí a Sant Feliu de Guíxols, van fer sopars i van anar a les festes que hi va haver als diferents pobles de la zona.

LLAR GAVINA
Als de la Llar Gavina els encanta anar a buscar espàrrecs i, a més, hi tenen força traça. En van recollir un bon manat.

DIA DE LA DONA
El 8 de març, dia de la dona, totes les llars es van sumar a la celebració del dia de la dona
Els nois i noies de Carrilet i Llar2000 van anar a la Biblioteca de Palafrugell a escoltar un conte coeducatiu sobre les dones. S’ho van passar genial!
Totes les dones hem de ser el què vulguem ser.
CAMINADA
El dissabte, dia 9, els usuaris de la Llar Gavina van fer la caminada per la igualtat per la Vall d’Aro i després van gaudir d’un vermut a Sant Feliu.
CAP DE SETMANA
A tots els hi encanta aprofitar els caps de setmana per passejar i fer activitats
Els usuaris de Llar 2000 van anar a fer un toc a Platja d’Aro.
Els nois i noies de Carrilet, dissabte al matí van anar a passejar per la platja de Pals
I els de Gavina, diumenge, van fer una sortida a Canet d’Adri i al Paratge Font de la Torre.
DIA INTERNACIONAL DE LA SÍNDROME DE DOWN
El dia 21 de març, es va celebrar el dia internacional de la síndrome de down. Un cromosoma extra d’amor pur!
Nosaltres seguirem lluitant per la integració i l’acceptació en la societat de totes les persones amb síndrome Down.
Gràcies per tot l’amor incondicional que ens doneu dia a dia. Va per vosaltres.
TORNEIG INTERNACIONAL TENNIS TAULA
Per primera vegada Platja d’Aro ha estat seu, durant tres dies, del torneig internacional de tennis taula. Hi han participat més de 240 atletes amb diferents graus de discapacitat procedents de 25 països de tots els continents.
Vimar va estar convidada pel lliurament de les medalles. Una verdadera catarsi veure, admirats, l’esforç i tenacitat de tots els participants.
Des d’aquí la més sincera felicitació per ells, pels organitzadors i per l’Ajuntament de Platja d’Aro. Això és promoció personal, integració social i gaudi del lleure!

CAP DE SETMANA
Una vegada més tots els nois i noies han gaudit del cap de setmana amb passejades i activitats.
Dissabte al matí els usuaris de la Llar2000 i els de Robert Pallí van anar a veure un partit de futbol a Calonge
A la tarda, els nois i noies de Llar2000 van anar a donar una volta per Torre Valentina i els de Robert Pallí varen passar una tarda de sol al passeig de la Fosca.
Els encantar aprofitar els dies de festa gaudint dels racons màgics que ofereix la Costa Brava.

TALLER AMB ELS MOSSOS
Els nois i noies del STO han fet un taller amb els Mossos d’Esquadra per a treballar les relacions socials i conèixer/ conscienciar de la importància de possibles actes que podem trobar en el nostre dia a dia mitjançant les xarxes socials o internet. També els han informat sobre el telèfon d’emergència 112.
Aquest dimarts la volta ciclista a passat per Santa Cristina d’Aro i ells no s’ho han volgut perdre.

ROBER PARROQUIAL i MUNICIPAL DE CALONGE I SANT ANTONI
Com cada any, el passat dimarts dia 26 de març, el Rober Parroquial i Municipal de Calonge i Sant Antoni va donar a Vimar l’import de la seva gestió durant l’excercici 2018, eren 2.839,61€. El Rober demana 1 € per cada article que qualsevol persona d’endugui i després en fa donació a Vimar.
Aquest any, però, era molt especial perquè el Rober tanca les portes: la Carme Fernàndez i el seu magnífic equip se’ns han fet grans i no poden continuar amb un projecte que l’iniciaven fa més de 20 anys.
L’Alcalde de Calonge, Sr. Jordi Solé, acompanyat de la regidora de Serveis Socials, Sra. Juana Maestre, d’altres regidors, de Mn. Josep Lafont i del Cap de la Polcia Local, Sr. Roselló pronuncià un emotiu parlament en el que recordava i agraïa la llarga història d’aquest projecte que havia estat innovador i un model per a tothom.
Qualsevol paraula queda curta a l’hora d’agrair tanta feina i tant ben feta a favor de les persones necessitades. La Carme i el seu equip han fet millor el món i viuran sempre en la nostra memòria per recordar-nos que la solidaritat i l’empatia amb els més febles ha de ser, també, la nostra norma de conducta.
MOLTES GRÀCIES!