8 de març – DIA DE LA DONA TREBALLADORA

VIMAR té una plantilla de seixanta persones de les quals la majoria gairebé absoluta està formada per dones.
TOTES les places de responsabilitat d’aquesta plantilla estan ocupats per DONES.
I, ens va molt bé, és clar!
Veure-les treballar és escoltar el millor discurs, fet de retòrica silenciosa, en defensa dels drets de les persones més fràgils del nostre entorn.
GRÀCIES per la vostra eficiència discreta, per la vostra eficàcia evident i pel vostre tracte entranyablement proper i humà.

CARRILET
El dia 8 de març, dia internacional de la dona, a Carrilet van fer un taller de banderoles per reivindicar allò que som.
Som capaces, som valentes, SOM UNES SÚPER DONES!
“Por un mundo donde seamos socialmente iguales, humanamente diferentes y totalmente libres” (Rosa Luxemburgo)

STO de Santa Cristina d’Aro

El dia Internacional de la Dona, i a l’STO de Santa Cristina d’Aro estan fent tallers sobre dones importants que han format part de la nostra història.
La setmana passada, va tocar conèixer a la Frida Kahlo, una de les cares més representatives en aquest dia, tant per la seva manera de viure la vida, com per les seves obres d’art.
Se’ls va explicar la seva vida, i la seva trajectòria, i fins i tot, varen entrar virtualment a “La casa Azul” la casa en la que va viure l’artista.
Els hi va agradar molt i varen fer una manualitat sobre la Frida Kahlo, plena de colors alegres.

[

LLAR 2000

El dia Internacional de la Dona, a la Llar2000 ens mobilitzem per donar veu a totes les dones del món.
Demanem igualtat a poder exercir els nostres drets.
Ens estimem lliures!

ROBERT PALLÍ

El dia de la DONA les usuaries i usuaris de la residència Robert Pallí han fet un mural per aquest dia tan reivindicatiu

ROBERT PALLÍ
Les usuaries i usuaris de Robert Pallí gaudeixen de les sortides.

CALÇOTADA LLAR 2000

El diumenge, dia 21, els usuaris de la Llar2000 van anar a fer la calçotada a l’Arbreda de Santa Cristina.
Van gaudir d’un dia esplèndid amb les millores cuineres!

FOMENTEM LA INCLUSIÓ SOCIAL
A principis d’any, l’equip Educatiu de l’STO Santa Cristina d’Aro, va reprendre la col·laboració amb el Museu del Suro i l’Escola Carrilet de Palafrugell, en el que l’objectiu principal per tots, és fomentar la inclusió social i educar des de la igualtat.
Aquest any, també compten amb la col·laboració de Dipsalut (amb el programa “Sigues tu”).
El passat dijous 18 de març, les persones usuàries de l’STO Santa Cristina varen rebre la visita de la Mariona i la Sònia, professionals de Dipsalut per treballar l’autoestima i la importància de la Salut mental, física i emocional. La finalitat d’aquest taller va ser proporcionar-nos eines perquè valoréssim les coses que necessitem per estar bé i entendre que no hi ha res “normal”, ja que tots donem importància a coses diferents.
El més important és estar bé amb nosaltres mateixos, siguem com siguem.

CARRILET
A la llar Carrilet dimecres, dia 24, van celebrar el comiat de l’Amina degut al seu canvi de recurs.
Amina, Sempre formaràs part de la familia Carrilet, tens un lloc mooooolt gran al nostre cor!
T’estimem! No saps com et trobarem a faltar!

ROBERT PALLÍ
A la Residència Robert Pallí gaudim de la nostra meravellosa platja de Sant Feliu de Guíxols.

LLAR 2000
El cap de setmana a la Llar 2000 van estar molt contents! la Rosa, mare d’en Victor, va comprar el tortell de Rams i bunyols per a tota la llar de la pastissera Can Duran de Palafrugell.
Moltíssimes gràcies Rosa pel detall.
Estava tot boníssim!