NOTÍCIES

RENOVACIÓ PATRONAT DE VIMAR
El divendres, 11 de març, el Sr. Lluís Medir i la Sra. Imma Gelabert varen ser nomenats, per unanimitat, nous President i Vicepresidenta del Patronat de la Fundació VIMAR. Substitueixen als Srs. Claudi Mató, President, i Jordi Sistach, Vicepresident.
Els càrrecs de Secretària i Tresorer continuen en les mateixes persones: la Sra. Isabel Ruiz i el Sr. Raimon Sarret.
Molta sort pels que entren i tot l’agraïment pels que marxen.

BAIXA PER MATERNITAT
21 de març de 2022
Aquest matí la nostra Directora Tècnica, Vicky Ger, ha iniciat la seva baixa per maternitat durant aquest període la substituirà l’Aleyda Castro.
A la Vicky li desitgem una baixa molt feliç i a l’Aleyda una substitució molt exitosa. Abans i ara estem en bones mans. En som molt conscients.
Gràcies a les dues!

FECOTUR
8 de marc TROBADA FECOTUR – VIMAR
El President de FECOTUR, Antoni Bachiller i el Secretari de la mateixa entitat, Ventura Puig, reben a Édgar Ortiz, gerent de la Fundació Vimar, amb  la voluntat de continuar la relació entre ambdues entitats i explorar noves vies de col·laboració solidària.

ACTIVITATS LLARS

STO
El passat dimecres 2 de març, els companys i companyes del STO Santa Cristina varen rebre la visita de OCEANCATS, per explicar-los el seu projecte, que es basa en tres grans objectius: el desenvolupament de la pràctica esportiva del rem oceànic, la preservació de mars i oceans i la conscienciació sobre la importància dels ecosistemes marins.
Us desitgem molta sort en les vostres travessies.
Moltes gràcies per la gran tasca que esteu fent!!

ROBERT PALLÍ
La setmana de Carnestoltes els nois del CAE de Robert Palli varen seguir les consignes del rei Carnestoltes:
Dia1: vindràs amb un pentinat divertit, a veure quin es el més atrevit!
Dia 2: Si en Carnestoltes vols agradar, la cara pintada has de portar!
Día3: un complement divertit has de lluir.
Dia4: Una disfressa et posaràs i de la festa gaudiràs.
Ho vàrem complir tot fil per randa i s’ho van passar d’allò més bé.

STO
El 8M al STO van reivindicar el dret de totes les dones a tenir una vida plena i digna perquè tots tenim DRET a TOTS els DRETS!
Lluitem per la igualtat!
Avui i sempre, feliç dia de la dona

ROBERT PALLÍ
A la residència Robert Pallí també es treballen les textures, aquestes en són algunes. A més seguim amb diverses activitats que ens fan passar el dia molt entretinguts

COL·LABORACIONS

CONCERT SOLIDARI A CAP ROIG
La música pot donar oportunitats
El concert de Sergio Dalma és el que ha triat CaixaBank per dedicar-ne la recaptació a una causa solidària vinculada estretament al territori. Enguany es donarà suport a un projecte de la Fundació Vimar, una entitat que treballa per millorar la qualitat de vida de persones amb diversitat funcional o malalties mentals de la comarca del Baix Empordà. Concretament, la recaptació del concert es destinarà a l’adequació i l’equipament d’una sala d’estimulació sensorial dins del Centre d’Atenció Especialitzada La Bòbila Nova, situat a Palafrugell, que ofereix fins a vint-i-quatre places. Aquesta sala tindrà com a objectiu acostar la música, entre altres activitats, a totes aquestes persones. Vimar és una entitat de referencia al Baix Empordà que té l’objectiu de conscienciar i avançar cap a una societat més inclusiva, accessible i respectuosa amb la diversitat.

MÀQUINES PER FER ESPORT
L’Apartahotel Ciutat de Palol i CaixaBank dins del Projecte #ReUtilitzem ens han donat aquestes màquines per fer esport.
Les hem portat a Robert Pallí, Gavina i les altres dues a la Bòbila.
Moltes gràcies per fer-nos la vida una mica més fàcil.