NOTÍCIES

PORT MARINA PALAMÓS ALTRA VEGADA SOLIDÀRIA AMB VIMAR

4 de març: JORNADA GASTRONÒMICA DE L’ORIÇ

PORT MARINA PALAMOS es solidaritza amb Vimar mitjançant la jornada gastronòmica d’orissos celebrada el dissabte 4 de març.
Un matí esplèndid, una organització perfecte i un acompanyament musical de nivell, a càrrec del grup “Litus al cub” han estat el context d’un generós tast d’orissos.
La concurrència molt generosa i en el preu hi havia inclosa una aportació per a la FUNDACIÓ VIMAR. VIMAR agraeix a Port Marina, als seus responsables i a tot el seu personal, representat per la gerent Sra. Mercè Palat la presència que han donat a la nostra Fundació en la seva festa.
PORT MARINA ens dona presència i ens ajuda a desenvolupar el nostre projecte. PORT MARINA s’està convertint en el nostre veí i amic solidari.
GRÀCIES

DONACIÓ MARXA SOLIDÀRIA

El dia 10 de març es va fer entrega de la donació corresponent a la marxa solidària a favor de Vimar que van organitzar l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró juntament amb Sportmadness.
A la fotografia, Pedro Torres, regidor d’Esports, Infància i Joventut, Ricard Voces, delegat de Sportmadness i l’Édgar Ortiz gerent de la Fundació Vimar.
L’esport comprèn grans valors que vosaltres feu visibles.
Moltes gràcies pel vostre suport!

DONACIÓ CAP ROIG

El divendres 10 de març l’Imma Gelabert, Vicepresidenta de Vimar, va recollir el xec corresponent al concert Solidari del Festival de Cap Roig, va pronunciar unes paraules d’agraïment i va explicar que aquesta aportació està dirigida a l’adaptació de l’aula d’estimulació multisensorial del CAE la Bòbila de Palafrugell.
Volem agrair a Caixabank i Clippers’ Music Group el seu valuós suport que ens permet continuar millorant un servei únic a la comarca del Baix Empordà.
Moltes gràcies!

VISITA DEL DIRECTOR DEL MUSICAL HOTEL BELLA DONNA

El 15 de març ens va visitar el Dani Rebollo, Director del musical Hotel Bella Donna, en representació del grup de teatre Cefeida que tant ens van fer gaudir el diumenge 26 de febrer al teatre la Gorga de Palamós.
Us volem agrair molt sincerament que hagueu compartit el vostre talent en benefici de Vimar i esperem poder-vos tornar a veure ben aviat

JORNADA DE TURISME INCLUSIU

El dijous 23 de març, la Mireia, coordinadora del STO, l’Eva, usuària de l’STO i l’Édgar, gerent de Vimar, van participar a la jornada de turisme inclusiu impulsada pel Consell Comarcal del Baix Empordà.
Van presentar la Fundació Vimar i van explicar les complicitats i sinèrgies amb entitats i empreses locals que contribueixen a millorar l’oci i turisme de proximitat dels serveis de Vimar, a més, van aportar vàries propostes per fer dels locals i establiments, emplaçaments més inclusius.
Moltes gràcies!

ROTARY CLUB COSTA BRAVA – PASTES GALLO

El que per a tu és un gra de sorra, per a ells és una muntanya. Des del Rotary Club Costa Brava hem rebut la donació de Pastes Gallo, que aniran destinades a la Fundació Vimar i les delegacions de Càritas Diocesana de Girona del Baix Empordà.

Moltes gràcies a Càritas Sant Feliu-Vall d’Aro per assumir la recollida i emmagatzematge dels 6 palets rebuts en donació.

Reunió Acord per modificar la Llei Tributària a favor de les persones amb discapacitat

La podeu llegir aquí

PILAR ARXÉ,

MEMBRE DEL ROTARY CLUB HA VISITAT ELS NOSTRES CENTRES

Ens ha visitat i li hem  explicat com funcionàvem.

En fer-ho hem recordat que sempre hem tingut el rotarys al nostre costat ajuntant-nos.

Moltes gràcies

ACTIVITATS LLARS

STO Santa Cristina

Des de l’STO de Santa Cristina van voler rendir homenatge a totes les dones que han fet grans contribucions a la societat, han lluitat pels nostres drets i ens han ofert coneixements i nous aprenentatges. Ens han inspirat a continuar lluitant, treballant i aprenent! També, us volem mostrar la nostra força femenina!

Pels que passaven pel davant del nostre STO de Sta. Cristina vam posar un detall.

LLAR 2000

Diumenge 26 de març, els usuaris de la Llar 2000, van anar a visitar el Mas Eusebi. Voldríem agrair el tracte i tota la informació que ens van proporcionar. Va ser una sortida esplèndida.

Moltes gràcies,

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.