NOTÍCIES

L’ASSOCIACIÓ CASTELL REBUDA PER L’ALCALDE DE PALS

El passat 14 de març Associació Castell va ser rebuda per l’alcalde Pals.

Va ser una trobada on els integrant van transmetre la necessitat de més habitatge social al territori, així com possibles actuacions en favor del nostre col·lectiu. Des de l’Associació es vol agrair el tracte rebut per part de l’Alcalde Carles Pi Renart.

L’ALCALDESSA DE BEGUR REP L’ASSOCIACIÓ CASTELL

El passat 22 de març l’Associació Castell també va ser rebuda per l’alcaldessa de Begur.

Va ser una trobada on els integrants de l’Associació Castell van transmetre la necessitat de més habitatge social al territori, així com possibles actuacions en favor del nostre col·lectiu.

Des de l’Associació, es vol agrair el tracte rebut per part de l’alcaldessa de Begur Maite Selva.

ACTIVITATS LLARS

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

8 DE MARÇ

Les dones amb discapacitat intel·lectual reivindiquen el seu paper en la lluita feminista.

#diversesperòigualmentdones

Amb aquest missatge volem expressar i reconèixer l’importància de les dones en tots els àmbits de la societat.

JUNTES, seguim lluitant per un futur d’IGUALTAT, RESPECTE i OPORTUNITATS per a totes. Que la nostra lluita coninuï inspirant canvis positius i construïnt un futur més just .

CAE LA BOBILA

FENT DE JARDINERS

Al CAE la Bòbila estan fets tots uns jardiners, els encanta treballar amb les plantes.

EXPERIMENTANT AMB LES TEXTURES

Al CAE La Bòbila són uns grans científics.

Experimenten sensacions i textures amb les diferents parts del cos.

Gaudeixen de dutxes seques, pintar amb les mans i peus.

Es diverteixen experimentant!

PASSEIG

Dissabte, dia 16 de maç, els nois de Vimar van anar a fer un passeig i a mirar els ocells de Platja d’Aro

STO

Al S.T.O per Setmana Santa van fer de pastissers i pastisseres. Cadascú va crear les seves mones de pasqua.

Durant tot el procés van desenvolupar la seva creativitat, imaginació i talent!

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.