DIA DE LA DONA

En motiu del dia de la Dona a totes les llars de Vimar van fer activitats.
Al STO Santa Cristina, Llar2000 i Carrilet van fer tallers i van participar en actes i els nois i noies de la llar Gavina van anar a la caminata per la igualtat.

#emquedoacasa

LLAR 2000

Els nois de la Llar2000 segueixen confinats a casa i aprofiten per fer diverses activitats.
Han fet un taller de fotografia i un taller de rebosteria en el que van fer galetes per berenar i després jocs de taula.

GAVINA
L’Amor i la cooperació serà la nostra millor arma contra aquesta situació!
Des de Llar Gavina volem donar ànims a totes les persones, que com nosaltres ens trobem en residències i llars-residències, amb usuaris i treballadors compartint hores i deixant-se la pell i la imaginació per passar els dies el millor possible!
SEGUIM!

CARRILET
Els nois de Carrilet també es queden a casa i ho aprofiten per fer tallers i activitats.

ROBERT PALLÍ
Tant els treballadors com els nois i noies de Robert Pallí també s’uneixen a la causa
#joemquedoacasa
Dibuixem i pintem diferents cartells per conscienciar als altres.
#joemquedoaRobertPallí