NOTÍCIES

TERCER SECTOR I HABITATGE SOCIAL

Article de Jordi Sistach publicat el dia 17 de maig al diari el Punt Avui on ens parla del problema del tercer sector i l’habitatge social

El podeu llegir aquí

ACTIVITATS LLARS

HEM SORTIT A NAVEGAR

⛵️🛟⚓️

Cal que us diguem que ens ho hem passat d’allò més bé?

GRÀCIES NÀUTIC VELL S.L.U. DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

LLAR 2000

TERRA MAR A PALAMÓS

Aquest dissabte, 13 de maig, alguns residents de la Llar 2000 van assistir a Terra de Mar a Palamós. Van poder gaudir d’un passeig en vaixell i de moltes activitats més .🌊🚣‍♀️⛵️🛶

Un company de la llar, en Gerard participava a la cursa de rem, ja que eren els amfitrions d’aquest any i volien donar-li suport per aquest gran dia

SORTIDA

El dissabte, 20 de maig, un grup de la llar va anar a fer el toc a Monells i a veure el Campionat de Catalunya de Ral·li 2023 a la Bisbal d’Empordà.

STO

MUSEU DE LA JOGUINA

🪁L’STO visita el Museu de la Joguina! 🧸

El passat dijous dia 18 de maig el Museu de la Joguina de Sant Feliu de Guíxols ens va convidar a una visita guiada en motiu del Dia Internacional dels Museus!

Va ser una visita màgica! ✨

La localització del museu és marevellosa en un edifici modernista situat a la Rambla Vidal de Sant Feliu de Guíxols.

Conté una gran col·lecció de joguines d’epoques diferents, molt ben conservades.

Automats que encara funcionen, joguines de ceràmica i fins hi ha joguines modernes de plàstic.

El museu també té un passatge del terror, on més d’un va fer un bon crit!! 👻

Moltes gràcies al museu per la visita!!

TALLER DE REMEIERIA

L’equip del STO vam assistir a un taller de Remeieria a l’Hospital Vell de Sant Feliu de Guíxols.

🌿Allà ens van explicar les propietats d’algunes plantes medicinals

🌻Vam preparar El Curacops, un olí de romaní ideal per calmar el dolor quan ens fem una trompada.

🌾Estem molt agraïts al Museu d’historia de Sant Feliu de Guíxols per convidar-nos!

ROBERT PALLÍ

El dissabte, dia 20, els nois de Robert Palli van gaudir del gegants de Llagostera.

Un espectacle preciós!

LLAR GAVINA

Una tarda qualsevol a Llar Gavina… Podem sortir a caminar, fer tasques de la llar, o bé senzillament gaudir de la bona companyia 😊

COL·LABORACIONS

CATÈRING VILANOVA

Teníem un problema gros: la substitució del personal de cuina quan faltaven per baixa  laboral, vacances etc.

Tenim un gran amic: CATERING VILANOVA que ens fa la substitució molt bé només demanar-li.

Ho valorem molt i agraïm.

CATERING VILANOVA es va oferir voluntàriament en un sopar de ROTARY a Girona.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.