Activitats realitzades novembre

L’ALCALDE DE PLATJA D’ARO ENS REP

L’alcalde de Platja d’Aro, Sr. Maurici Jiménez, ha rebut aquest matí a representants de la Junta de Castell, associació que agrupa als familiars del usuaris de Vimar.
Leonor González, Presidenta, Montse Alcañiz, Secretària, Pilar Martínez, Tresorera i Marta Massaguer, Vocal han expressat a l’alcalde la seva preocupació per la nova Residència i a l’hora el seu agraïment per la reacció de l’Ajuntament de Platja d’Aro, que ràpidament ha posat a disposició una nova parcel.la.
L’alcalde ha informat abastament sobre el camí que s’inicia ara i ha confirmat l’absoluta disposició de l’actual equip de govern i de tots els grups polítics que integren l’Ajuntament de Platja d’Aro per fer realitat aquest projecte.
Veure la solidaritat envers els nostres fills, ens omple d’íntima satisfacció.

• RENTANT LA CARA
    Hem rentat la cara als quatre lavabos adaptats de la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols.
    Agraïm a Construccions Congost la seva rapidesa i eficiència.

EL CONSELL COMARCAL REP A L’ASSOCIACIÓ CASTELL

El President del Consell Comarcal, Sr. Joan Loureiro i la Vicepresidenta, Sra. Sílvia Romero, han rebut aquest matí a la Presidenta de l’Associació Castell, Leonor Gonzalez, la Secretària, Montse Alcañiz, la Tresorera, Pilar Martínez i la vocal, Marta Massaguer.
L’Associació Castell reuneix als familiars dels usuaris de la Fundació Vimar que avui han exposat al President i a la Vicepresidenta el seu neguit per les circumstàncies que viu el projecte de la futura residència de Platja d’Aro.
L’Associació Castell ha demanat als màxims responsables d’aquest òrgan territorial la seva implicació en la defensa d’aquest nou equipament absolutament necessari per la comarca del Baix Empordà.
El President del Consell Comarcal, Sr. Joan Loureiro i la Vicepresidenta, Sra. Sílvia Romero han confirmat la seva defensa al projecte i els han garantit tot el suport institucional per resoldre tots els entrebancs que puguin sortir fins l’acabament de les obres.
Agraïm al President i la Vicepresidenta el seu suport i els reiterem la nostra voluntat de treballar conjuntament per donar qualitat de vida a les persones especial del Baix Empordà.

• SORTIDA LLAR 2000
    El cap de setmana passat els usuaris de la Llar2000 van fer la seva primera sortida terapèutica després de l’aïllament a la llar.
    A les fotos hi podem veure la Núria, la Sofia, la Anuncia, la Consol i la Melody.
    Va ser una sortida molt enriquidora emocionalment.

LLAR 2000

Aquestes fotos van ser fetes a la Llar2000 durant el darrer aillament.
Malgrat les circumstàncies no perden mai l’alegria i això els fa únic.

LA GESPA

Un any més La Gespa dedica el seu art i esforç a benefici de Vimar aportant tots els beneficis de la taquilla inversa i de la fila zero.

Vimar agraeix aquest gest que els dignifica i ens enforteix en la nostra voluntat de donar qualitat de vida a tots els usuaris dels nostres serveis.
L’àmbit d’actuació de Vimar és el Baix Empordà i que entitats tant representatives de la comarca com La Gespa ens recordin ens agrada molt.
Animem a tots els nostres seguidors del facebook i instagram que sintonitzin també amb la solidaritat de La Gespa.
Moltes gràcies