NOTÍCIES

PORT MARINA PALAMÓS DÓNA PRESÈNCIA A VIMAR

Per això va convidar-la a posar un petit estant en la festa de Halloveen

Felicitacions per la festa molt concorreguda i divertida

Gràcies pel vostre gest, Port Marina!

INAUGURACIÓ DEL CENTRE D’ATENCIÓ ESPECIALITZADA (CAE)

El diputat de la #DdGi, Josep Piferrer, va participar divendres en la inauguració del Centre d’Atenció Especialitzada (#CAE) a la Bòbila Nova de #Palafrugell.

Un espai que dona servei a persones amb un alt grau d’afectació per tal de potenciar la inclusió social i l’exercici dels seus drets.

Josep Piferrer: «El trasllat del #CAE és un gran pas per millorar la qualitat del servei, ja que permetrà augmentar el nombre d’usuaris, responent a les necessitats del territori. Agraïm de cor, a la Fundació Vimar, la seva dedicació en donar servei a aquestes persones».

CAMINADA SOLIDÀRIA A BENEFICI DE VIMAR

Ajuntament de Platja d’Aro

Marxa Popular del dia 6 de novembre: “Tornant al orígens”

Caminada solidària a benefici de Vimar.

Gràcies Ajuntament de Platja d’Aro, gràcies Regidoria d’Esports i tècnics per la vostra iniciativa i suport.

A la foto Imma Gelabert, Patrona i Vicepresidenta de la Fundació Vimar, en el moment de creuar el punt d’arribada.

13 DE NOVEMBRE – MARXA SOLIDÀRIA

AJUNTAMENT DE CALONGE-SANT ANTONI

MARXA SOLIDÀRIA FORA STOCK, A FAVOR DE L’ASSOCIACIÓ POTS  I LA FUNDACIÓ VIMAR

A la primera foto: Imma Gelabert i Elisenda Àlvarez a les que veiem, diumenge passat, participant en la Marxa Popular de Platja d’Aro han repetit aquest diumenge en aquesta marxa, també solidària, de Calonge.

A la segona foto: Édgar Ortiz, gerent de la Fundació Vimar amb David Vallès, Tècnic d’Esport de l’Ajuntament de Calonge-St. Antoni Jordi Pla, President de l’Escola d’Atletisme i Pedro Ruiz, Entrenador de l’Escola d’Atletisme.

Ells han estat els organitzadors d’aquesta marxa solidària

Molta marxa, molta solidaritat,  molta salut i

MOLTES GRÀCIES.

TV COSTABRAVA es fa ressó de la inuguració del CAE

TVCOSTABRAVA ha fet ressó de la inauguració del Centre d’Atenció Especial de la Fundació Vimar

La Fundació Vimar ha inaugurat el primer Centre d’Atenció Especial de la comarca. Hem parlat amb el gerent de l’entitat, Èdgar Ortiz, per ampliar la informació sobre aquest nou espai situat a Palafrugell i també per parlar de l’entitat i la feina que es fa.

VEURE LA NOTÍCIA

ACTIVITATS LLARS

LLAR GAVINA

A Llar Gavina tenim un grup que gaudeix moltíssim de les sortides en bicicleta. Per molts quilòmetres més!!

LLAR 2000

El dijous, dia 24, va venir la Paqui que havia fet pràctiques a la Llar i que ara ha obert una perruqueria a Sant Feliu de Guíxols.

Ens va deixar ben guapos a tots.

El divendres la Paca, el Ramon, el Pol i el Víctor van anar a un acte que feien a Palafrugell pel 25N, el dia internacional contra la violència masclista.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.