NOTÍCIES

FORMACIÓ

Els dies 21 i 23 de novembre es va dur a terme una formació de la mà de Tandem Team Barcelona dirigida als professionals de Vimar:

𝙇’𝙖𝙩𝙚𝙣𝙘𝙞ó 𝙖 𝙡𝙖 𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡𝙞𝙩𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙡𝙚𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙚𝙨 𝙖𝙢𝙗 𝙙𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙞𝙩𝙖𝙩 𝙛𝙪𝙣𝙘𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡, 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙡·𝙡𝙚𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡 𝙤 𝙙𝙞𝙖𝙜𝙣ò𝙨𝙩𝙞𝙘 𝙙𝙚 𝙨𝙖𝙡𝙪𝙩 𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙡.

Van ser dues sessions que van permetre ampliar coneixements així com també compartir un espai de debat i reflexió.

ASSEMBLEA ASSOCIACIÓ CASTELL

El passat 28 Novembre, es va celebrar l’assemblea anyal de l’associació Castell, de famílies, tutors i amics dels usuaris de Vimar.

La Fundació va poder assistir-hi, per comprovar l’alt quòrum d’assistència i que l’energia de l’associació es manté intacta per encarar els pròxims anys.

Des de la Fundació Vimar volem agrair a l’associació Castell que segueixin fent xarxa, activitats i associacionisme.

Per molts anys!

ACTIVITATS LLARS

CARRILET

A LES FIRES DE GIRONA

El dia de Tots Sants, els nois i noies de Carrilet van anar a les fires de Girona.

S’ho van passar d’allò més bé. Menjant frankfurt amb patates, xurros amb xocolata i cotó de sucre. Van gaudir moltíssim!!

Als nois de Carrilet els encanten els divendres, ja que saben que és un dia de passeig amb els gossets de Rodamón.

A Carrilet, tenim a les més solidàries.

En representació de la Fundació Vimar la Laura, la Susana i la Maria el dissabte, 25 de Novembre, van col·laborar en la recollida d’aliments.

S’ho van passar molt bé i els va agradar molt el fet de poder ajudar als altres.

GAVINA

FEM PANELLETS

A Llar Gavina van celebrar el dia de Tots Sants fent uns deliciosos panellets i menjant castanyes!!!

LLAR 2000

SORTIDA A PERATALLADA

El diumenge els nois de llar 2000 els agrada anar a passejar. L’altre diumenge van visitar el preciós poble de Peratallada.

COL·LABORACIONS

FUNDACIÓ VIMAR HA SUPERAT

EL “TRÀNGOL” FINANCER DEL 2022

D’ençà l’any 2020, amb la pandèmia Covid i posteriorment la guerra d’Ucraïna del 2022, totes les economies públiques, privades i també familiars, han patit de valent.

VIMAR no podia ser diferent: ha suportat un increment de costos de tot tipus (subministraments, consums, manteniments, RRHH,….) i tanmateix els ingressos de concerts i convenis per serveis que la Fundació ha seguit prestant per compte de l’administració autonòmica, han tingut curtes actualitzacions, que queden lluny de resoldre els problemes econòmics fruit d’aquestes circumstàncies sobrevingudes.

Amb aquest context, l’any 2022 vàrem patir un dèficit d’explotació de 142.298€, que ens va abocar a haver de recórrer als principals ajuntaments de la comarca, per eixugar aquest dèficit.

L’aportació proporcional de cada un d’ells es va acordar en proporció al darrer cens de població i en funció del pressupost municipal aprovat del 2022.

A l’ajuntament de Sant Feliu de Guíxols li va correspondre una aportació/subvenció de 24.540,70€, i que VIMAR ha d’agrair per la seva comprensió i solidaritat, i sempre en nom dels beneficiaris finals: els usuaris que atenem  en els diversos centres de la comarca.

Fem extensiu l’agraïment a la resta dels altres  ajuntaments que han estat al costat de VIMAR.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.