GALA DE SOCIS 2019

El dijous, dia 7, va tenir lloc la Gala de Socis 2019.

Fecotur ha atorgat una subvenció de 4.070€ al projecte de Vimar: Donem Qualitat de Vida.

TALLER

El dia 7 de novembre ens varen visitar:

– La Sra. Inma Martí ( Regidora d’ Igualtat, Juventud i Social – Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.

I en representació de l’ Associació de Dones de Santa Cristina d’Aro Ermessenda, les Sres.

– Sra. Janet Hughes ( Sòcia i promotora del projecte)
– Sra. Rosa Pi ( Secretaria de coordinació entre entitats )
– Sra. Mª Josep León ( Presidenta de l ‘Associació Ermessenda

La finalitat d’aquesta trobada va ser la de donar-nos a conèixer ambdues entitats veïnals de Santa Cristina i explorar les possibles vies de comunicació, com poder participar en el projecte: “Activitat Multisensorial que fem per les persones amb demència i trastorns cognitiu”.

LLAR2000

Els caps de setmana els nois i noies de Llar2000 no paren. Dissabte, dia 16, van participar a la Fira Zero Barreres de Palamós.

I diumenge van fer un taller de manualitats de Nadal i després van anar a la discoteca Bomerang.

FUNDACIÓ ASPRONIS

El dia 19 vàrem visitar la Fundació Aspronis.
Ha estat un plaer l’intercanvi d’experiències i el poder compartir una estona plegats.
Gràcies per la bona acollida.

MOLÍ D’EN PUIGVERT
El passat 14 de novembre l’equip tècnic de VIMAR i de servei de Su
port a l’Autonomia a la pròpia llar vàrem visitar la Fundació El Molí d’en Puigvert per a compartir experiències i sinèrgies.
La Fundació El Molí d’en Puigvert és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, orientada a la inserció laboral i social de persones amb trastorns de salut mental. Tenen delegacions a Palafolls i El Masnou donen servei a les comarques del Maresme i La Selva marítima de forma específica tot i que es seu àmbit s’estén per tota Catalunya.
Ens varen acollir amb els braços oberts. Durant la jornada vàrem visitar la seva seu central, ens varen presentar i ensenyar els seus projectes, i vàrem visitar les seves botigues. Un intercanvi d’experiències molt enriquidor i molt positiu per l’equip. Esperem tornar trobar-nos aviat!
Gràcies per la bona acollida i tracte rebut.

MUSEU DEL SURO

El passat divendres 15 de novembre el STO de Santa Cristina va anar a visitar el Museu del Suro de Palafrugell.

Ens varen ensenyar el museu i ens varen explicar el sorprenent procés de transformació del suro, la maquinària i eines que utilitzaven i les múltiples propietats que té. L’objectiu d’aquesta visita era enriquir-nos de tots els coneixements relacionats amb el suro, per tal que els nostres nois i noies del STO puguin fer d’educadors, i expliquin tot allò que han après a nois i noies de primària.

Vam sortir encantats de la visita i amb moltes ganes de posar en pràctica tot el que ens varen ensenyar!

Moltes gràcies per tot.”

PAELLADA 19

Dissabte, dia 23, alguns membres de la familia Carrilet van anar a la “Paellada 19” un concurs de paelles que es fa a Lloret de mar.

Va ser d’allò més divertit!

GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

El passat divendres 22 i dissabte 23 la Fundació Vimar va particiar en el Gran Recapte d’Aliments.

Des d’ aquí volem agraïr a totes les persones que van col.laborar i van participar en aquesta bona causa.

ELS ESTANYS

El dimarts, dia 26, es va presentar a Sant Feliu el projecte dels Estanys.

Amb la sala de plens de l’Ajuntament de Sant Feliu plena de gom a gom la Fundació Vimar va presentarà el que serà la nova residència assistida per persones amb discapacitat. Per primera vegada tots els municipis del Baix Empordà s’han posat d’acord en col·laborar econòmicament en un projecte social que tot i estar ubicat a Platja d’Aro donarà servei a tots els baixempordanesos que ho necessitin.

La residència Els Estanys de VIMAR ocuparà 2.500 metres quadrats i distribuirà els espais en 3 nuclis de convivència per 10 persones amb espais de dia i de nit i un gran jardí públic com és el parc dels Estanys de Platja d’Aro. Des de la Fundació volen que sigui una casa integrada en l’entorn social del nucli.

La residència es construirà al carrer Roma de Platja d’Aro. El projecte està pressupostat en 4 milions d’euros, la meitat els paga la Fundació Bancària ‘La Caixa’, mig milió d’euros més entre tots els municipis de la comarca, Platja d’Aro n’hi posa 120 mil més els terrenys i la resta entre la Diputació i la Generalitat.

ASSEMBLEA ANYAL ASSOCIACIÓ CASTELL

Dijous, dia 28, es va celebrar l’assemblea anyal 2019 de l’associació. Enguany s’ha fet al STO de Santa Cristina d’Aro, i com cada any es oberta al públic.

L’assemblea va ser tòt un èxit i en acabar es va fer una petita celebració avançada de les Festes de Nadal.

L’associació CASTELL treballa per donar suport als usuaris i usuàries de tots els serveis de VIMAR i als seus familiars i representats.