HABITATGE SSAPLL

Ens plau informar-vos que hem cedit un habitatge a en Jordi, usuari del Servei de Suport a l’autonomia a la pròpia llar.
El va estrenar el dia 2 d’octubre
Aquest pis de vida independent ha sigut possible gràcies a l’esforç de Vimar i Habitatge. També volem agrair la valuosa col·laboració de l’Associació Castell, que agrupa als familiars del usuaris de Vimar i de Càritas Palafrugell en dotar de mobiliari i aixovar aquest nou pis.

MIGAS D’ALMERIA

Divendres, dia 2, a la Llar2000, la Paca i la Zaida van preparar la recepta de “Las migas de Almeria”.
Era la primera vegada que les feien i els van quedar delicioses
Bravo per la cuinera Paca!

SORTIDES TERAPÈUTIQUES

En aquestes imatges podeu veure com l’STO Santa Cristina aprofita per fer passejos a l’aire lliure seguint totes les mesures de prevenció pertinents.
Es tracta de sortides molt beneficioses i enriquidores per tots, ja que aprofiten per fer petits exercicis d’esport i estiraments, al mateix moment que promouen i vetllen per la seva salut.

DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

El dia 10 d’octubre es va commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental. Aquest any amb el lema “Salut mental i benestar, una prioritat global”.

Des de la Fundació Vimar reafirmem que és essencial aconseguir que les persones amb malaltia mental puguin millorar la seva qualitat de vida, autonomia i la seva inclusió en els diferents àmbits de la societat.

És molt important que tots junts lluitem per acabar amb els mites i estereotips, i que acceptem les malalties mentals com una patologia més, normalitzant la seva situació i no estigmatitzant-les.

Aquest any la celebració és totalment diferent i es celebra en un moment en que les nostres emocions i les nostres situacions personals s’han vist alterades considerablement arran de la pandèmia de la COVID-19. Durant els últims mesos tant els usuaris com el personal de treball no han parat de trobar-se amb diferents circumstàncies i reptes; ansietat pel futur, por de contraure el virus, etc. Es per aquest motiu que novament agraïm a tots els professionals que han estat a primera línia dia a dia vetllant per els nostres usuaris.

UN DIA DE FESTA A LLAR GAVINA

Van passar un bon dia a l’aire lliure, dinant, prenent el sol i caminant pel camp. I el van acabar veient la posta de sol al passeig de Sant Antoni.

TARDOR A L’STO

A l’STO de Santa Cristina d’Aro ha arribat la tardor i els nostres nois han posat en pràctica la seva creativitat.
Al mateix temps que es treballa la motricitat fina, surten obres d’art com aquestes!

CONDOL

Fa pocs dies ens va deixar, prematurament, la Dra. Ana van Hoff, amiga i col·laboradora de Vimar.
Ens ha deixat un bon patrimoni de simpatia, vitalitat i de gestos solidaris com el que adjuntem aquí.

LLAR 2000
Aquí us deixem les fotos de les activitats de Llar2000 durant el cap de setmana.
– La Paca i en Ramon van tornar a cuinar les seves delicioses llenties. Com sempre van quedar boníssimes.
– Els usuaris de llar 2000 estan preparant la decoració de Halloween per gaudir d’una nit terrorífica a la llar.
– El diumenge van anar al passeig de Sant Antoni de Calonge.

A l’STO estudien la prehistòria

A l’STO també hi ha temps per aprendre mentre es diverteixen.
El passat dijous 22 d’octubre varen treballar la Prehistòria a través d’un vídeo explicatiu, fent un dossier de fitxes educatives, i finalment, recreant una pintura rupestre.
S’ho van passar genial i van aprendre moltes curiositats.

GRÀCIES EQUIP

Estem aguantant l’embat del virus.
Des de fa setmanes que s’han anat agreujant les incidències.
Volem dir que gràcies a la predisposició de tot el personal és possible improvisar suplències i garantir el bon servei a les persones ateses en els nostres centres.
SENSE LA VOSTRA PREDISPOSICIÓ TINDRÍEM UN MOLT GREU PROBLEMA.
Estem molt orgullosos de tots els equips i de tots els responsables de cada servei que porten el timó capejant el temporal.
G R À C I E S!