Activitats realitzades octubre

HABITATGE SSAPLL

Ens plau informar-vos que hem cedit un habitatge a en Jordi, usuari del Servei de Suport a l’autonomia a la pròpia llar.
El va estrenar el dia 2 d’octubre
Aquest pis de vida independent ha sigut possible gràcies a l’esforç de Vimar i Habitatge. També volem agrair la valuosa col·laboració de l’Associació Castell, que agrupa als familiars del usuaris de Vimar i de Càritas Palafrugell en dotar de mobiliari i aixovar aquest nou pis.

• MIGAS D’ALMERIA

Divendres, dia 2, a la Llar2000, la Paca i la Zaida van preparar la recepta de “Las migas de Almeria”.
    Era la primera vegada que les feien i els van quedar delicioses
    Bravo per la cuinera Paca!

• SORTIDES TERAPÈUTIQUES

En aquestes imatges podeu veure com l’STO Santa Cristina aprofita per fer passejos a l’aire lliure seguint totes les mesures de prevenció pertinents.
    Es tracta de sortides molt beneficioses i enriquidores per tots, ja que aprofiten per fer petits exercicis d’esport i estiraments, al mateix moment que promouen i vetllen per la seva salut.

• DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

El dia 10 d’octubre es va commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental. Aquest any amb el lema “Salut mental i benestar, una prioritat global”.

Des de la Fundació Vimar reafirmem que és essencial aconseguir que les persones amb malaltia mental puguin millorar la seva qualitat de vida, autonomia i la seva inclusió en els diferents àmbits de la societat.

És molt important que tots junts lluitem per acabar amb els mites i estereotips, i que acceptem les malalties mentals com una patologia més, normalitzant la seva situació i no estigmatitzant-les.

Aquest any la celebració és totalment diferent i es celebra en un moment en que les nostres emocions i les nostres situacions personals s’han vist alterades considerablement arran de la pandèmia de la COVID-19. Durant els últims mesos tant els usuaris com el personal de treball no han parat de trobar-se amb diferents circumstàncies i reptes; ansietat pel futur, por de contraure el virus, etc. Es per aquest motiu que novament agraïm a tots els professionals que han estat a primera línia dia a dia vetllant per els nostres usuaris.

UN DIA DE FESTA A LLAR GAVINA

Van passar un bon dia a l’aire lliure, dinant, prenent el sol i caminant pel camp. I el van acabar veient la posta de sol al passeig de Sant Antoni.

• TARDOR A L’STO

A l’STO de Santa Cristina d’Aro ha arribat la tardor i els nostres nois han posat en pràctica la seva creativitat.
    Al mateix temps que es treballa la motricitat fina, surten obres d’art com aquestes!

• CONDOL

Fa pocs dies ens va deixar, prematurament, la Dra. Ana van Hoff, amiga i col·laboradora de Vimar.
    Ens ha deixat un bon patrimoni de simpatia, vitalitat i de gestos solidaris com el que adjuntem aquí.
LLAR 2000
Aquí us deixem les fotos de les activitats de Llar2000 durant el cap de setmana.
– La Paca i en Ramon van tornar a cuinar les seves delicioses llenties. Com sempre van quedar boníssimes.
– Els usuaris de llar 2000 estan preparant la decoració de Halloween per gaudir d’una nit terrorífica a la llar.
– El diumenge van anar al passeig de Sant Antoni de Calonge.

• A l’STO estudien la prehistòria

A l’STO també hi ha temps per aprendre mentre es diverteixen.
    El passat dijous 22 d’octubre varen treballar la Prehistòria a través d’un vídeo explicatiu, fent un dossier de fitxes educatives, i finalment, recreant una pintura rupestre.
    S’ho van passar genial i van aprendre moltes curiositats.

GRÀCIES EQUIP

Estem aguantant l’embat del virus.
Des de fa setmanes que s’han anat agreujant les incidències.
Volem dir que gràcies a la predisposició de tot el personal és possible improvisar suplències i garantir el bon servei a les persones ateses en els nostres centres.
SENSE LA VOSTRA PREDISPOSICIÓ TINDRÍEM UN MOLT GREU PROBLEMA.
Estem molt orgullosos de tots els equips i de tots els responsables de cada servei que porten el timó capejant el temporal.
G R À C I E S!