STO participa en la cloenda de la campanya “Enxarxa’t a la vida”

El dia 6 d’octubre, els companys i companyes del STO Santa Cristina, varen participar en la cloenda de la campanya “Enxarxa’t a la vida!” organitzada per la cooperativa la Mar de Dones.
La Mar de Dones va organitzar una sortida de plogging (és una pràctica que combina l’exercici a l’aire lliure amb la recollida de residus), en la que hi varen assistir les persones que varen col·laborar en aquest projecte, representants dels restaurants, la cooperativa Mar de Dones i les persones usuàries del STO.
I un cop acabada l’activitat, la cooperativa va convidar a la Fundació Vimar a un refrigeri al Hostal La Fosca.
Va ser una sortida molt enriquidora per tots i totes, que de ben segur repetirem molt aviat.
Des d’aquí, volem aprofitar, per agrair a la cooperativa la Mar de Dones, per haver comptat amb nosaltres per aquesta campanya, per promoure la sensibilitat social i mediambiental, per tots els detalls que heu tingut amb la Fundació Vimar, però sobretot, pel tracte que heu tingut amb cadascú de nosaltres des del primer dia.

Gràcies per ser com sou, La Mar de Dones

LLAR 2000
Volem agrair el servei de podologia que ens proporciona l’Anna Guitart.
Tots estem molt contentes i agraïts per la seva amabilitat i resultats obtinguts.
Gràcies Anna

VISITA ALS CENTRES DE VIMAR
El passat divendres 15 d’octubre Édgar Ortiz, gerent de la Fundació Vimar, visità alguns serveis de Vimar.
A la primera foto el veiem a la Residència Robert Pallí amb la Directora Tècnica Vicky Ger i la Coordinadora Laura Rodríguez. A la següent amb la responsable del servei de cuina Yolanda López.
Edgar Ortiz també va visitar el Servei de Teràpia Ocupacional de Sta. Cristina d’Aro.
A la foto el veiem amb la Directora Tècnica, Vicky Ger, i la Coordinadora del servei Aleyda Castro.
Seguidament va visitar la Llar 2000. A la foto amb la coordinadora Patrícia Ricard.
Per últim va anar a la llar Gavina. A la foto amb la coordinadora Alba Sais.

LLAR 2000

El dissabte 16 d’octubre els usuaris de Llar 2000 van anar a passar el dia al Santuari dels Àngels.
I el diumenge van gaudir d’una tarda de discoteca i karaoke.

EL GRUP DI-MOVE TORNA A L’ACTIVITAT

El passat dimecres 20, el grup Di-move, després d’un any i mig va tornar a l’estudi de Cobosmika per fer l’activitat de dansa que tan els hi agrada.
Va ser molt emocionant i estem super iluisionats!!
El grup Di-move hi ha usuaris de les tres llars residència: Gavina, Carrilet i llar 2000