NOTÍCIES

TEIXINT XARXES: PORT MARINA PALAMÓS – VIMAR

Mercè Palat, gerent del Port Marina Palamós, i Èdgar Ortiz, gerent de la Fundació Vimar, des de fa dies, parlen de com fomentar la vinculació entre ambdues entitats.

Port Marina Palamós evidencia d’aquesta manera la seva reiterada voluntat de manifestar la responsabilitat social i Vimar la voluntat d’inserir-se en el territori per donar qualitat de vida als usuaris dels seus serveis.

La primera col·laboració serà la presència de Vimar en la festa de “Halloween” que organitzarà Port Marina les tardes dels propers dies 29 i 30 d’octubre

Gràcies PORT MARINA PALAMÒS

SIGNATURA CESSIÓ DEFINITIVA DE LA BÓBILA

El dia 21 d’octubre es va signar la cessió definitiva de la Bòbila Nova de Palafrugell. El trasllat del Centre d’Atenció Especialitzada, fins ara integrat a la residència Robert Pallí, ha contribuït a millorar significativament, tant el servei de CAE com el la mateixa residència.

Moltes gràcies a tots els que heu contribuït a fer-ho possible.

Foto: Alcalde de Palafrugell, Sr. Joan Vigas i President de Vimar, Sr. Lluís Medir.

TEIXINT XARXES: AJUNTAMENT DE CALONGE – ST.ANTONI

El Sr. Sergi Orduña, Regidor d’Espai Públic i d’Esports acompanyat del Sr. David Vallés Cap de la unitat d’Esports de l’Ajuntament de Calonge-St. Antoni ens han visitat.

A la foto amb l’Édgar Ortiz, gerent de la Fundació Vimar, a la Sala Carme Fernàndez de l’oficina central de Vimar.

Han vingut per anunciar-nos que la Marxa Solidària-Fora Stoc que es celebrarà per les festes de St.Martí tindrà com objectiu ajudar a la Fundació Vimar i també a  l’Associació Pots

Aquesta marxa tindrà un recorregut de 8 km dels quals 1,5 estarà adaptat per fer-la més inclusiva.

Les sensibilitats mai no van soles.

GRÀCIES AJUNTAMENT DE CALONGE-ST.ANTONI.

ACTIVITATS LLARS

L’EQUIP DEL STO VA GUIAR UNA VISITA

Divendres, dia 14, en motiu de la setmana per la Salut Mental, l’equip del S.T.O. va guiar una visita per la nova instal·lació del Museu del Suro de Palafrugell.

La nova instal·lació és moderna, interactiva i estimulant!

Plena de curiositats i coses a descobrir.

L’equip voluntari del S.T.O. va guiar a alumnes de 3r de primària per aquesta nova instal·lació, on van descobrir des d’on prové el suro fins a l’últim objecte que es pot fer amb ell.

Estem molt agraïdes al Museu del Suro per aquesta oportunitat, que esperem repetir aviat!

LLAR 2000

El dimarts, dia 25, els usuaris de Llar2000 van anar a visitar la María i la Rosa al Gent Gran, va ser una visita molt emotiva i van gaudir molt de la retrobada!

LLAR GAVINA

Els usuaris de la llar Gavina van anar de’excursió a la Collada Fonda, a la zona de Setcases

Va ser un dia fantàstic!!

ROBERT PALLÍ

El dissabte els nois i noies de la Residència Robert Pallí van a anar a la festa de la cervesa de Sant Feliu de Guíxols.

S’ho varen passar molt bé com es pot veure a les fotos.

Volem agraïr a l’Assosiació de veïns de Vilartagues i Arcon Construccións per les begudes i el berenar.

LLAR 2000

El dilluns, dia 31, Gavina, Carrilet i Llar2000 ens hem ajuntat per poder gaudir d’un magnífic dia a les barbacoes de l’Arbreda de Santa Cristina d’Aro.

Ha estat un dia genial amb tots els residents, ja que feia molt de temps que no ens reuniem i tots ens trobàvem molt a faltar

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.