NOTÍCIES

XERRADES PER A FAMÍLIES

Dilluns 9 d’octubre, es va fer una de les xerrades programades per a famílies de la mà de Eduardo Brignani.

Va ser tot un èxit.

Aquestes xerrades es porten a terme gràcies a la col·laboració de DINCAT, Generalitat de Catalunya i Associació Castell”

ACTIVITATS LLARS

STO

AL STO JA ESTAN PREPARANT EL NADAL

Al S.T.O. ja ha arribat el Nadal!

Tenim la maquinaria a tota marxa preparant els productes de Nadal 2023.

Els podreu trobar a la fira de Nadal de Sant Feliu de Guíxols i la fira Nadalenca de Palamós!

Més endavant ja us direm les dates i les ubicacions.

Ens veiem aviat!

BON NADAL!

Aquest any els companys del S.T.O Santa Cristina d’Aro han reprès l’activitat de piscina, molt beneficiosa per tots ells.

Com a novetat aquest any s’està realitzant l’activitat al Complex Esportiu Riembau de Platja d’Aro.

Estem molt contents de com ens han acollit i agraïts per la seva gran feina.

LLAR 2000

FESTA MOTERA

A Llar 2000 els hi encanten les motos!!!

Per això el dia 1 d’octubre van anar a la festa motera de Sant Feliu. Gràcies per aquestes samarretes tan xules.

SORTIDA

Aquest cap de setmana els nois de llar 2000 han gaudit d’unes tapes a Sant Feliu de Guíxols.

GAVINA

CASTELLAR DE N’HUG

El dissabte, dia 7d’octubre, Llar Gavina va realitzar un sortida a Castellar de n’Hug. Van gaudir d’un gran dia,  bones vistes, natura i aire pur.

COL·LABORACIONS

CASAMENT AMB PROPINA SOLIDÀRIA

En Marc Serra i la Gisela Àlvarez es varen casar el passat diumenge en el marc del Xiringuito la Onada de PALAMÒS.

Volien posar una nota solidària a l’esdeveniment i proposaren a tots els convidats una aportació que en aquest cas anava destinada a la Fundació Vimar.

Gràcies Gisela i Marc!

En la foto els nuvis lliurant el sobre la Iolanda Pagès, cap de comptabilitat de la Fundacio, amb els diners recollits, 2.300 €.

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.