DIA DE LA SALUT MENTAL

10 d’octubre Dia Mundial de la Salut Mental: el lema enguany és “Parlar i escoltar, salva vides”.

El dia 1 d’octubre varen iniciar els actes en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental que organitza l’Ajuntament de Palafrugell.
Treballadors i persones usuàries de Vimar vàrem poder gaudir ahir de la xerrada de “Prevenció al suïcidi” a càrrec de la Glòria Cascos i Agustí Camino, psicòlegs del Centre de Salut Mental d’Adults i també a l’exposició de “Espai per a compartir”. Varen ser actes molt positius, dels quals vàrem extreure una gran frase i reflexió: “demanar ajuda ens fa ser valents”.

JORNADA DE TREBALL

El divendres, dia 4 de octubre, part de l’equip de Suport a la llar va anar a la “Jornada de Treball SAPLL-SAVI” a Cardedeu, Barcelona.

FESTA DE LA CERVESA

El cap de setmana del 5-6 els nois de Gavina van anar a la festa de la cervesa a Platja d’Aro.

Hi van cada any perquè els encanta i s’ho passen molt bé.

JORNADA D’ÈTICA

El dia 9 la Paqui, en Miguel, la Mònica, l’Alba i la Natàlia van assistir a una jornada d’ètica: “La intimitat als serveis d’habitatge de persones amb discapacitat intel·lectual” organitzada per DINCAT a Barcelona.

Ens alegra saber que s’està treballant per un progrés en igualtat, llibertat, justícia intimitat, qualitat, participació i responsabilitat social i que tots junts mica a mica prenem consciència i apliquem petits canvis a les nostres llars i residències per la millora de la intimitat de cada un dels usuaris.

Gràcies a DINCAT i a les entitats participatives: fundació Pere Mitjans, ASPACE, Sant Pere Claver i coordinador d’inspecció.

DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL

El dia 10 amb motiu del Dia Mundial de la salut mental els nois i noies de la Llar2000 van anar a prendre una xocolata calenta a la plaça Nova.

Gràcies a totes les entitats per l’organització d’aquest acte i als comerços de Palafrugell per les diferents aportacions.

CONVENI DE COL·LABORACIÓ

El passat divendres, dia 11, vàrem signar un conveni de col·laboració amb el Museu del Suro de Palafrugell, a la que va assistir l’alcalde de Palafrugell, sr.Josep Piferrer.

La finalitat d’aquest conveni és la col·laboració d’ambdues entitats per a promoure la inclusió i empoderament de les persones amb diversitat funcional
i diferents capacitats dins la comunitat. Així està previst la participació en diverses activitats como visites guiades, tallers manipulatius, concerts, visites, tallers de manualitats oberts al públic on els usuaris de Vimar puguin fer d’educadors.

LLAR2000

Dissabte, dia 12, els nois i noies de Llar2000 van anar a la Festa de la Cervesa de Platja d’Aro.

CIRC RALUY

El diumenge, dia 13 d’octubre, alguns nois de la Fundació Vimar van poder gaudir del Circ Teatre Rosa Raluy.

Volem agrair especialment a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i l’organització del circ, per convidar-nos i fer possible que gaudim d’un espectacle com aquest!

PASSEIG PER LA PLATJA

Als nois i noies de Llar 2000 els encanta aprofitar els diumenges a la tarda fent passejos per la platja. Els omple d’energia per encarar la setmana.

FESTA MOTERA

El diumenge, dia 27, a Calonge va tenir lloc la 11a FESTA MOTERA D’INCLUSIÓ SOCIAL.

Els nois de Carrilet, Llar2000 i Robert Pallí com cada any, no se la van perdre.

Van passar un matí molt divertit entre motos i moteros

XERRADA

La xerrada de DINCAT organitzada, el passat dia 28 d’octubre per VIMAR i Associació CASTELL, va ser un èxit d’assistència.

El lloc va ser la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós, que ofereix la Sala Polivalent per aquest tipus d’actes.

El tema de la xerrada sobre la capacitat d’obrar i tuteles va despertar l’interès dels assistents. El ponent va ser el Dr. Canimas.