LLAR GAVINA

A la llar Gavina els que encara no poden anar al centre diürn fan activitats a la llar com ara ioga i també fan sortides terapèutiques.

STO

La Laura, en Jordi i l’Agustí preparats per assistir al STO per primer dia després de molts mesos. Estan superfeliços de poder tornar a la seva rutina.

LA ROSA I LA PAOLA
La Rosa i la Paola a la Residència Robert Pallí
La Rosa fa onze anys que viu amb nosaltres a la residència Robert Pallí,
La Paola hi treballa des d’en fa vuit.
Diuen els entesos que en la bona atenció a les persones, a part i a més de competència, cal molta empatia.
Aquí la teniu.

LLAR CARRILET

A la llar Carrilet estan encantats amb aquesta piscina que va ser una donació per part de la família de la Susana.
Ha servit per poder-se refrescar durant aquest estiu de confinament. Els estem molt agraïts!
En aquesta fotografia la Raquel fa una activitat a la piscina amb la Maria, la Susana i l’Elisabeth.

L’ANNA I L’ÈRIKA

L’Anna té dificultats de comunicació, l’Èrika aconsegueix que somrigui.

Gràcies Èrika!

LLAR GAVINA

Els usuaris de Gavina gaudeixen molt amb les seves sortides terapèutiques.
Quin bon rotllo que dóna aquesta foto.

RESIDÈNCIA ROBERT PALLÍ

Els nois de Robert Pallí han fet la serva primera sortida terapèutica en grup.
A la imatge es veu a l’Estela, la Carme, la Sara, ‘Antònia i l’Anabel.

STO – DIADA

El dia 10 al STO Santa Cristina han realitzat diverses activitats per conèixer més profundament, els origen i la celebració de l’11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya.

LLAR2000 A VILOPRIU
Els nois de la llar 2000 van anar a la piscina de Vilopriu i van dinar al restaurant.
Volem agrair que ens van adaptar l’espai per poder garantir-nos la màxima protecció, aportant-nos un espai addient per a nosaltres únicament.

LLAR CARRILET

Les noies i nois de Carrilet fent sortides terapèutiques a la natura.
Els hi encanta gaudir de l’aire lliure i tenen moltes ganes de que passi tota aquesta situació. Mentre, segueixen gaudint d’aquests petits moments.

LLAR 2000

Els usuaris de la Llar2000, el dimecres 23 van fer una sortida terapèutica i van poder tornar a gaudir del passeig de Sant Antoni, ja que ara han disminuït les aglomeracions i van poder anar a veure el mar.Hi van anar la Paca, en Ramón, la Maria i la treballadora Zaida.
És un luxe poder gaudir d’aquests paisatges i sobretot tenir la sort de viure aquí.

ASSOCIACIÓ CASTELL

L’associació Castell reuneix a tots els familiars dels diferents serveis de Vimar. En total són un centenar de famílies, amb fills, germans i familiars que comparteixen l’atenció de Vimar amb la que reben d’altres institucions, principalment el Centre Tramuntana, uns quaranta, o que viuen a casa seva i estan atesos dintre del Servei de Suport a la Pròpia Llar.
La foto, del dia 16 de setembre, és de la darrera reunió de la seva Junta Directiva que presideix la Sra. Leonor Gonzalez i celebrada al Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina d’Aro. El distanciament social obligat no va treure gens d’interès a la intervenció de la Directora de la Fundació, Sra. Vicky Ger, que va explicar exhaustivament com s’havia gestionat la pandèmia en tots els serveis.
La seva exposició ens va ajudar per reconèixer, encara més, la immensa feinada que han fet tots els treballadors de Vimar i la capacitat de gestió de la Direcció i tots els responsables dels diferents serveis.
A tots el nostre més sincer i profund agraïment