Aquest és el resum de les activitats realitzades el passat mes de setembre.

FORMACIÓ

El dia 19 vam iniciar una formació per a millorar l’atenció als usuaris mitjançant eines informàtiques de gestió.
La formació s’ha portat a terme a Palafrugell, a l’espai de La Bòbila.

COLÒNIES

Com cada any els usuaris de Vimar han gaudit d’un dies de colònies: els del Carrilet i Robert Pallí a Port Aventura i els de La Gavina i Llar 2000 a Puigcerdà. Unes colònies que ha proporcionat una gran dosi de felicitat a tots els participants i que han estat possible gràcies a la iniciativa dels equips humans que els atenen, també a la col·laboració persistent i volgudament anònima de tots els voluntaris de la Creu Roja de Sant Feliu de Guíxols que acompanyaven el grup d’usuaris de la Residència i CAE Robert  Pallí i, també, a les benzineres Adrià Casas i Germans Adrià que, gratuïtament, omplen els dipòsits de les furgonetes de la Residència “Robert Pallí per aquest desplaçament.
En nom dels mateixos usuaris, les seves famílies i la Fundació Vimar els volen agrair i publicar totes aquestes col·laboracions que ens fan creure en la bona gent.