VIMAR RETORNA LES CLAUS DEL LOCAL QUE LI VA CEDIR L’AJUNTAMENT DE PALAMÓS

L’any 2012, essent alcaldessa la Sra. Teresa Ferrés, l’Ajuntament de Palamós cedia el local situat a l’edifici de titularitat municipal del carrer Orient 28.
Aquesta cessió ens ha permès treballar millor i augmentar els nostres serveis que actualment atèn a cent persones i dona feina a seixanta treballadors. Un creixement que ens ha obligat a buscar una seu més gran cedida per l’Ajuntament de Calonge-Sant Antoni
A la foto la Directora Tècnica de la Fundació, Vicky Ger, retorna les claus a l’actual alcalde, Sr. Lluís Puig. La imatge recull un instant que reflexa el nostre agraïment que ens acompanyarà molt anys.
És un exemple més de com la iniciativa privada amb la col·laboració de l’administració local dóna qualitat a les persones amb discapacitat del Baix Empordà.
MOLTES GRÀCIES, AJUNTAMENT DE PALAMÓS.

LLAR 2000
El dia 11 de setembre per celebrar la Diada els nois/es de la llar 2000 van anar de passeig per Palafrugell i diumenge van anar a fer un pícnic a la Bisbal d’Empordà.

NOU SERVEI DE PERRUQUERIA
Volem agrair el servei que ens ha proporcionat en Raul, el perruquer de la barberia Barber Shop de Santa Cristina d’Aro.
Avui, ha iniciat el seu servei amb els residents de la llar 2000.
Tots i totes estan molt contentes pels resultats obtinguts i la seva amabilitat.
Gràcies Raul, ets un professional de cap a peus!

VISITA INSTITUCIONAL

El Sr. CARLES CAMPUZANO, Director General de DINCAT ha volgut conèixer personalment la Fundació Vimar.
El passat divendres, 17 de setembre, Carles Campuzano va visitar el Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina d’Aro, la Residència Robert Pallí de Sant Feliu de Guíxols, la Llar Residència la Gavina de Sant Antoni de Calonge, les noves oficines situades també a St. Antoni de Calonge i el Servei de Teràpia Ocupacional i Centre d’Atenció Especialitzada La Bòbila de Palafrugell.
VIMAR vol agrair el seu interès i també dir que rebre’l ha estat un luxe.
Les seva presència i les seves paraules ens han encoratjat en la nostra defensa dels drets de les persones amb especials capacitat del Baix Empordà.

A les fotos podem veure a Carles Campuzano i Raimon Sarret, Patró i Tresorer de la Fundació, escoltant les explicacions de Sots Coordinadora del Servei, Sabina Rubau.
A les altres fotos Vicky Ger, Directora Tècnica de la Fundació i Raimon Sarret mostren les noves oficines al Sr. Carles Campuzano.

PRESENTACIÓ DE LA COOPERATIVA “LA MAR DE DONES”
Dissabte, 18 de setembre, a les 10 hores, en l’Espai del Peix”, completament ple, Teresa Ferrés i el seu equip presentaven brillantment la Cooperativa “La mar de dones”.
La mar de dones vol fomentar la sensibilitat i la recuperació de tot el mon relacionat amb la pesca, posant molt èmfasi en el paper que, des de darrera, sempre hi han tingut les esposes, mares i germanes dels pescadors.
Aquesta iniciativa s’amplia amb un ventall d’altres sensibilitats totes vinculades amb el medi ambient i l’estima del nostre territori.
Des d’aquesta sensibilitat van demanar la col·laboració de VIMAR que se sent molt honrada amb la invitació i participa, amb el treballs dels seus usuaris del Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina en l’elaboració de productes que acompanyen la seva gastronomia.
Gràcies “MAR DE DONES” el mon es mou des de la sensibilitat i vosaltres ens en doneu una bona dosi.

CATÈRING VILANOVA
Donar el servei de càtering a una residència i un centre de dia petits durant les vacances d’estiu del personal i cobrir les baixes laborals de cuina no són cap negoci.
Malgrat això Jordi Vilanova, a qui vàrem conèixer en un sopar del ¨Rotary Club” a Girona, s’oferí espontàniament per donar-nos aquest servei, a través de la seva empesa, CATERING VILANOVA, a la Residència Robert Pallí i al servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina d’Aro sempre que el necessitéssim.
I així ho ha fet: en Jordi, la seva empresa, CATÈRING VILANOVA ens ha solucionat un gran problema.
Ho volem dir i agrair!
GRÀCIES CATERING VILANOVA, GRÀCIES AMICS DEL ROTARY

REUNIÓ DE LA JUNTA DE L’ASSOCIACIÓ CASTELL
que agrupa els familiars i amics de VIMAR.
Divendres 24 de setembre en els locals del Servei de Teràpia Ocupacional de Santa Cristina es va reunir la Junta de l’Associació Castell.
Aquesta trobada va servir per presentar el nou gerent de la Fundació Vimar i per programar les diferents activitats del curs que ara comencem.
L’Associació donà la benvinguda al nou gerent desitjant-li els millors èxits en la seva gestió. Uns èxits que es concretaran sempre en la qualitat de vida de les persones ateses en els serveis de Vimar, els nostres fills.
ETS MOLT BENVINGUT EDGAR.

NOU GERENT

EDGAR ORTIZ CAMBERO
Nou Gerent de la Fundació Vimar
Té 35 anys.
La seva formació és Direcció d’Empreses per la Universitat Ramon Llull, Ciències Empresarials per la UB, Màster Gestió Esportiva UPF Barcelona _School of Managment, Filosofia (UAB).
La seva experiència. Direcció Secció Hockey (Futbol Club Barcelona) Gerència BSHC (Barcelona Stick Hockeu Club).