NOTÍCIES

VISITA DE LA SECRETÀRIA D’AFERS SOCIALS I FAMÍLIES

El dimarts 27 de setembre vam rebre la visita de la Secretària d’Afers Socials i Famílies, Sra. Anna Figueras, el Director dels Serveis Territorials de Drets Socials a Girona, Sr. Raül Morales i el Cap de Servei de Suport a la Protecció Social dels Serveis Territorials a Girona, Sr. Carles Soler. Va ser una agradable trobada en la que es van exposar les actuals inquietuds de Vimar i en clau de futur també es van visitar els terrenys previstos per la futura residència de Platja d’Aro.

ACTIVITATS LLARS

EL CAE ES TRASLLADA

El passat dilluns, dia 5, el Centre d’Atenció Especialitzada de Vimar ubicat a Sant Feliu de Guíxols, s’ha traslladat a un nou local a Palafrugell: La Bòbila.

Us deixem imatges d’algunes activitats de la primera setmana. Ha estat un èxit.

CARRILET

Dimecres, dia 7,  la familia Carrilet va anar a Port Aventura!!!

Va ser un gran dia ple de somriures i il·lusió!!

LLAR 2000

La Llar 2000 van anar de colònies a la casa rural Cal Camats de Montmagastre. Va ser meravellós!

Tant la casa com el seu entorn amb la natura va ser una desconnexió total. També van passar un dia a Andorra, ja que estàvem molt a prop i tots volíen aprofitar el dia.

Volem agrair l’hospitalitat i la comoditat del seu servei. 😊 Hi tornarem!!!

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.