NOTÍCIES

ENGUIXATS HORTAL

L’empresa Enguixats Hortal ha fet una donació per un import de 4.120€.

Van veure a les xarxes, aquesta noticia sobre la petició de col·laboració per poder comprar la furgoneta a través de “Mi grano de arena”. Van entrar a la pàgina, van veure el que ens faltava i després de parlar amb ells ens van fer transferència del total de l’import que quedava pendent, 4.120€.

Moltes gràcies Enguinxats Hortal!!!

TALLER AMB LA CRISTINA LOSANTOS

El passat 22 de setembre ens va fer una visita la Cristina Losantos Sistach

Era un dia esperat per tot l’equip del S.T.O., és la segona visita que ens fa la Cristina i com sempre ha estat una experiència extraordinària!

La Cristina ens va treure la creativitat que portem totes i tots dins, vam viatjar per les estacions i festivitats de l’any, i vam crear, crear i crear!

Moltes gràcies Cristina per les teves sessions i per tot el que ens aportes!

T’esperem amb candeletes!

ACTIVITATS LLARS

CARRILET

CINEMA

Els usuaris de Carrilet van anar al cinema per veure CAMPEONES.

S’ho van pasar molt bé!!

Tornada a la rutina

A Carrilet ja estan a tope amb la rutina!!!! Han tornat al centre ocupacional amb ganes! Tot i que els agraden molt les vacances, el nois i les noies están contents de trobar-se amb els amics i les amigues altre cop!

LLAR 2000

FIRA D’INDIANS

El primer cap de setmana de setembre els nois de llar 2000 van gaudir de la Fira d’Indians de Begur.

ROBERT PALLÍ

COLÒNIES

La residència Robert Pallí va anar de colònies al Bosc d’Ali Baba a Sant Tomàs de Fluvià.

Us deixem aquest vídeo on es recullen els millors moments d’aquesta meravellosa estada.

COL·LABORACIONS

INICIEM UNA CAMPANYA

• EL TEIXIT COMERCIAL I EMPRESARIAL DEL TERRITORI SOLIDARI AMB VIMAR
  • NECESSITEM AJUDA – DEMANEM COMPLICITATS

Tenim molt projectes, volem donar un bon servei.
Proposem al comerç local la seva complicitat econòmica assequible, modulable i temporal.
Aquest logo identificarà la seva solidaritat i expressarà el nostre agraïment.