COLÒNIES LLAR2000

Aquest any, per les colònies Llar2000 ha escollit una casa rural situada a Vilamaniscle. Han estat 3 dies plens activitats i també han tingut moments de relax per agafar forces pel nou curs de treball.
Entre totes les activitats destaquem la visita a la masia Mas Marcé i làctics Perelada en la qual van tenir el plaer de conèixer com treballen al corral, a la sala de munyir, van donar biberons als més petits i per últim van fer un taller de mató i un de degustació de formatges.

No voldríem oblidar dir-vos que la casa on ens hem allotjat “Cal Siscu” és espectacular, àmplia i còmode.

Agrair a tots els que feu possible aquestes petites sortides; familiars, tutors i fundació Vimar.

FIRA D’INDIANS

Com cada any els nois de Llar2000 han anat a la fira d’Indians Begur 2019.

És una data que ja forma part de la programació anual de la Llar2000.

Ballar, riure i gaudir en un entorn tant bonic i tan a prop de casa nostre és sempre un plaer

COLÒNIES LLAR CARRILET

La família de Llar Carrilet ha escollit aquest any el Campus La Cerdanya per anar de colònies i ha estat una experència fantàstica.

Aquí teniu un recull de totes les activitats realitzades. S’ho van passar genial i van gaudir al màxim la seva estada com podeu comprovar a les seves cares de felicitat.

Gràcies a tots aquells que han fet possible aquesta sortida!

TEATRE

El diumenge, dia 15, a la tarda, la Consol, en Jordi, la Paqui, la Maria, en Ramon i la Rosa van gaudir d’una obra de teatre a Begur. En aquesta obra actuava la nostra estimada Meritxell Pasols extreballadora de la Llar2000. Allà vam estar acompanyats de la Sol que també ha compartit molts anys amb nosaltres.

Va ser molt bonic.
Gràcies!

VACANCES ROBERT PALLÍ

Aquí us deixem un resum del casal d’estiu de Robert Pallí.

Han fet moltes activitats. Ha estat un estiu genial!

MARC DE COL·LABORACIÓ
Dimecres, dia 18, ens vam trobar amb el regidor d’esports de l’Ajuntament de Palamós, Sr. Joan Barba Gallardo i en Miquel Brull, tècnic al Pavello Municipal d’Esports de Palamós.

La finalitat d’aquesta trobada era la d’establir un marc de col·laboració per tal de donar a conèixer la Fundació Vimar i participar en les diferents actuacions que es porten a terme.

VISITA A LLAR GAVINA
El dijous, dia 19, ens va visitar l’Alcalde de Calonge, Sr. Miquel Bell·lloc i la regidora de Serveis Socials Carla Rebull.

Van visitar la Llar Gavina i van mantindre una trobada molt cordial.

PLE ORDINARI

En el Ple ordinari celebrat el dimecres 18 de setembre L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro va acordar per unanimitat la bonificació del 95 % de l’ICIO a la Fundació Vimar d’acord amb l’article 6.4 de l’Ordenança Fiscal núm.5.

Una vegada més, i ja en van moltes des de fa molts anys, tots el regidors d’aquest Ajuntament ens donen suport. En nom dels futurs usuaris i les seves famílies ho volem agrair: han fet un pas més per fer realitat un somni.

MARXA SOLIDÀRIA

Des de Càritas Interparroquial de Palamós i Sant Joan ens hem sumat a les marxes solidàries que es fan arreu del món sota la campanya “Compartint el viatge”.

L’objectiu d’aquesta marxa és la sensibilització pública per promoure oportunitats i espais de trobades per tal que els migrants i la comunitat es reuneixin i i comparteixin històries i experiències amb l’objectiu d’afavorir vincles.

La marxa solidària es va fer el dissabte 28 de setembre a les 18 hores des de la Plaça de l’esglèsia de Santa Maria de Palamós. Va ser una marxa de 1,1 km. en total.

FINANÇAMENT ELS ESTANYS

El Consell d’Alcaldes del Baix Empordà ha acordat que tots els municipis del Baix Empordà participaran en el finançament del projecte de construcció i equipament de la nova residència i centre de dia Els Estanys, de la Fundació Vilagran-Maristany (VIMAR), a banda dels recursos econòmics que aportaran altres administracions i l’Obra Social La Caixa.

CONTRACTE D’OBRA

El divendres, dia 27, es va dur a terme la signatura del contracte d’obra amb l’empresa Burgos Gasull.

En aquestes fotografies hi podeu veure: en Xavier Pretel
(arquitecte), Xevi Diaz i Jordi Gasull (per la constructora), Jordi Sistach i Toni Armengol en representació de Vimar com a patrons.

DINAR A LA BARRACA

El dissabte, dia 28, la família de la Maria Pardo ens van convidar a la seva barraca a dinar.

Va ser un dia fantàstic en mig de la natura, animals, hort i un bon àpat. Gràcies Josep Pardo!

CENTRE COSTA BRAVA MÈDIC

La Dra. Anna van Hooff de Costa Brava Mèdic ofereix al seus pacients la possibilitat d’agafar el llibre que vulguin i fer una aportació voluntària que va a benefici de Vimar. Una guardiola entre els llibres, guarda totes aquestes aportacions que lliure a la Fundació.

Avui ens ha visitat la Dra. Anna van Hooff per fer-nos el lliurament de la guardiola “un porquet” on es recullen aquestes aportacions.

L’import el destinarem a un nou microones per la Llar Gavina de Sant Antoni de Calonge. Moltes gràcies pel suport.