L’Associació Castell  ha seguit amb la ronda de visites als ajuntaments del Baix Empordà. En les darreres setmanes, l’associació ha estat rebuda per la regidora de l’àrea de serveis socials de l’ajuntament de Torroella de Montgrí, la Sra. Anna Bonada i avui 15 d’abril per l’alcalde de l’ajuntament de Calonge i St. Antoni, el Sr. Jordi Soler.

L’Associació Castell ha transmès la necessitat de més habitatge social al territori, així com possibles actuacions en favor de la Fundació.

Des de l’Associació, es vol agrair el tracte rebut per part de les respectives autoritats. @jsoleralcalde, @AjTorroella