Divendres, 14 de juny, en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Platja d’Aro la Fundació Vimar va convocar una roda de premsa per publicitar que properamet començarien les obres de la Residència Els Estanys.

Amb aquesta convocatòria  Vimar volia agrair a l’Ajuntament de Platja d’Aro, a la Fundació Bancària La Caixa, al Departament de Treball Afers  Socials i Famílies, a la Delegació del Govern de la Generalitat a Girona, a la Diputació de Girona, al  Consell Comarcal i a totes les poblacions del Baix Empordà la seva col·laboració imprescindible per haver arribat a aquest punt. Una col·laboració amb la que hi compta fins l’acabament de les obres.

Retalls de premsa:

Diari de Girona: Les obres de la residència per a persones amb discapacitat a Platja d’Aro començaran el setembre. (Llegir la notícia)

ddgi.cat: Presenten el projecte de la residència Els Estanys a Platja d’Aro (Llegir notícia)

El Punt: Residència de Vimar per a 30 discapacitats psíquics als Estanys de Platja d’Aro (Llegir notícia)

La República: La futura residència per a persones amb discapacitat a Platja d’Aro  costarà 4,1MEUR i les obres començaran el setembre (Llegir notícia)

Vila Web:  AMPLIACIÓ:La futura residència per a persones amb discapacitat a Platja d’Aro costarà 4,1 MEUR i les obres començaran el setembre (Llegir notícia)