El passat dia 17 en Jordi Sistach, Joan Puig i Antoni Armengol per part de la junta de la Fundació i la Vicky Ger i la Maribel Duaso com a part de l’equip d’asministració de Fundació Vimar van assistir a l’acte de donació del Rober Parroquial de Sant Antoni. Aquest any la donació ha estat de 1.600,00€.

Moltes gràcies a la Sra. Carme Fernández com a responsable de l’equip de senyores que gestionen el Rober Parroquial.

També hi eren presents el Rector de Sant Antoni Josep Lafont i l’alcalde de Calonge Jordi Soler.

L’entrega ha coincidit amb la celebració dels seus 25 anys d’existència. Per molts anys més pogueu continuar amb aquesta magnífica tasca.