PANTALLES PROTECTORES made in DEPOORTER

La solidaritat és com la vida: apareix de manera sorprenent en qualsevol circumstància superant totes les dificultats, gràcies a la seva immensa capacitat d’adaptar-se al medi.

Aquí en tenim un exemple: la família Depoorter fabrica, a més de mascaretes, pantalles protectores amb material de la Veleria i mà d’obra de la família.

Podem trobar l’Oma, la Claire, i el seu net, en Marc, cosint. En Zeger tallant Porexpan i plàstic. També hi trobaríem l’Elvira, en Koen i la Caroline, en Pol i la Hellen amb els seus fills l’Eric i en Jan. Tot un equip!

El cervell de l’equip, és en Koen, que escoltant la queixa per la manca de material que li feia la seva filla, Isabel, metge R1 en un gran Hospital de Barcelona, va decidir dissenyar una pantalla protectora fàcil de fer i, si era possible, amb materials de la veleria. El resultat el veieu en vídeo.

Aquest equip ahir va donar a Vimar vint mascaretes i avui, com a primera entrega, 10 pantalles protectores.

Efectivament la solidaritat és com la vida, sempre generosa i enginyosa.

Vimar, entre molts d’altres, us dóna les gràcies

AGRAIMENTS

A HAASBEL S.L, www.keenwell.com empresa de perfumeria que ara produeix, a més, productes desinfectants dels que ens envia gratuïtament un bon lot.
? A la FARMÀCIA EMI SALLÉS que també de forma gratuïta ens envia mascaretes, guants i gorres.
? A un grup de cosidores solidàries de diversos municipis que han confeccionat mascaretes per VIMAR.
? Farmàcia Jaume Llorente (Sant Feliu Guíxols) donació de 90 mascaretes FP2.
? Empreses, centres educatius i particulars de la Garrotxa s’han organitzat en una xarxa de voluntaris per a imprimir pantalles facials amb tecnologia 3D. Innova Didactic, en nom de Voluntaris 3D ens ha donat 50 mascaretes facials.
? L’obra social la Caixa, ens ha donat tauletes digitals

Com sempre quan hi ha tràngol apareixen nous amics, desconeguts fins ara.

MOLTES GRÀCIES

LA CAIXA – DONACIÓ TAULETES

A través de La Caixa ens han arribat dues tauletes més.

En principi totes estaven pensades per ajudar a l’equip de Suport a la Pròpia Llar, però ateses les circumstàncies i, de manera provisional s’han destinat als usuaris de les Llars Residències per facilitar-los la seva comunicació amb els seus familiars i amics.

Més de quaranta dies sense sortir de casa tantes persones confinades en el mateix espai requereixen totes les atencions.

Gràcies a tots els que ens esteu ajudant!

DONACIÓ VESTIMENTA DE TREBALL

La foto recull l’instant en que dues responsables del Cap de Sant Feliu de Guíxols lliuren un lot de les vestimentes de treball pel personal de la Residència Robert Pallí.

És la foto d’un instant que tanca un rosari de complicitats solidàries: algú va pensar en recollir diners per lluitar contra el Covid 19, ho va proposar i molts s’hi adheriren. Darrera de tots ells l’Ajuntament gestionant aquests donatius i conjuntament amb el Cap decideixen lliurar-lo a Vimar.

Moltes solidaritat individuals que arriben d’aquesta manera Vimar!

Gràcies Sant Feliu de Guíxols!
Ens sentim estimats.